Vanmorgen eerst naar de barbier om het haar en de baard weer eens te laten verzorgen.
En daarna door naar de Thaise massagesalon. Een heerlijk verwenmoment!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Tibbies schreef:Het gaat best goed. Vanmiddag mag ik terug voor gipsspica’s en een röntgenfoto. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Het enige waar ik moeite mee heb is dat ik de hele dag moet zitten met voetjes omhoog. Als ik ze naar beneden houdt dan voel ik ze dikker worden.Hopelijk geneest het verder voorspoedig. Succes met het benen hoog houden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Charlie Angel schreef: ↑vr 17 feb 2023, 20:00 Neem aan dat je ook langs je favoriete eettentje bent gegaan?Helaas... die zitten in een grote verbouwing. Maar ik heb besteld bij mijn favoriete thuisbezorg-restaurant
Tibbies schreef: ↑vr 17 feb 2023, 09:42 Het gaat best goed. Vanmiddag mag ik terug voor gipsspica’s en een röntgenfoto. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Het enige waar ik moeite mee heb is dat ik de hele dag moet zitten met voetjes omhoog. Als ik ze naar beneden houdt dan voel ik ze dikker worden.Fijn om te lezen dat het goed gaat
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ronald schreef: Helaas... die zitten in een grote verbouwing. Maar ik heb besteld bij mijn favoriete thuisbezorg-restaurantToch ook niet geheel vervelend hè.
sam28 schreef:Wat een heerlijke geluksmomenten hier!!Hier ook
Ik heb een super leuk iemand ontmoet en loop continu met een grijns op mijn gezicht. Een groot geluksmoment dus.
Siberienne schreef: ↑vr 24 feb 2023, 07:28 Beetje jaloers.Wees blij! Het hoort in onze contreien nu nog geen lente te worden, dus wees blij dat de weersomstandigheden redelijk normaal zijn.
Hier sneeuwstorm. Het leek even richting lente te gaan maar het is weer volop winter…..
Anne in Zweden schreef: ↑vr 24 feb 2023, 11:25 Wees blij! Het hoort in onze contreien nu nog geen lente te worden, dus wees blij dat de weersomstandigheden redelijk normaal zijn.Wij hebben een kwakkelwinter met heel veel neerslag, elke keer als het sneeuwt gaat het daarna dooien. Onder de sneeuw liggen nu lagen ijs van 5-10 cm. Op sommige plekken hangt een vreemde stank: planten die beginnen te rotten onder het ijs. Nou heb ik geen gevoel voor wat ‘normaal’ is (onze derde winter hier - en ze waren allemaal verschillend) maar ik las wel dat de winters steeds korter worden hier.![]()
Hier hoort februari de koudste maand te zijn, maar we hebben nauwelijks de -10 gehaald. Volgende week wordt het iedere dag boven nul - en sommige nachten ook, en dat is absurd. Daarentegen was afgelopen november wel veel kouder dan normaal, met temperaturen van -25, en dat meer dan een week lang.