Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
Tibbies schreef: za 11 feb 2023, 14:33 Mijn geluksmoment was gisteren. Eindelijk aan beide voeten geopereerd aan HV. Het is tot nu toe 100% meegevallen. Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ben heel benieuwd hoe het verder gaat, wanneer je weer echt kunt lopen en zo.
Door Sonja
Tibbies schreef: za 11 feb 2023, 14:33 Mijn geluksmoment was gisteren. Eindelijk aan beide voeten geopereerd aan HV. Het is tot nu toe 100% meegevallen. Afbeelding

Ondanks dat het is meegevallen vind ik het er toch nog best heftig uitzien zo met 2 voeten tegelijk in het verband. Veel sterkte met het herstel!
En stiekem moest ik toch wel een beetje gniffelen om die pijltjes. Alsof ze anders je voeten niet hadden kunnen vinden. :)
Door Tibbies
Ja die pijlen heb ik ook zo om gelachen.
Ik ga ze er zo maar eens afschrobben. Vrijdag gaat het verband eraf en worden er afneembare gipsspalkjes aangemeten en een röntgenfoto gemaakt. Dan is het nog 7 weken met spalkjes in de Darco schoenen met krukken ‘lopen’. De pijn is goed te doen.

Door pike

Oeps twee voeten tegelijk, heftig hoor. Hopelijk kan je snel weer goed lopen, zonder pijn!
Door pike
baileys schreef: za 11 feb 2023, 18:58 Afgelopen donderdag heeft mijn knappe smurf haar detectie diploma gehaald :D :D
En uiteraard hebben we ons aangemeld voor de volgende cursus.
Proficiat! Lijkt me heel leuk om te doen. Mijn geluksmomentje is dat ik één van de acht beschikbare plaatsen heb bemachtigd voor een workshop zweetwerk van de rasvereniging in mei. Ik had al eens bij de jagersvereniging hier in de buurt gekeken maar daar moet de hond minimaal een jaar oud zijn, zijn de plaatsen ook beperkt en kan je je niet op voorhand al op een lijst laten zetten. Dus ik ben super blij met dit plekje.
Mocht het met zweetwerk niets worden denk ik ook aan detectie of aan mantrailing.
Door - pien -
Geweldig Sonja, ik gun je nog meer nachten waarin je kunt slapen!

Hoe gaat het met je?
Door Tibbies
Het gaat best goed. Vanmiddag mag ik terug voor gipsspica’s en een röntgenfoto. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Het enige waar ik moeite mee heb is dat ik de hele dag moet zitten met voetjes omhoog. Als ik ze naar beneden houdt dan voel ik ze dikker worden.

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door