Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door me and my boys
Dit is toch geniaal!!! ;D
Bijlagen
71z6-QSxhxL._AC_SX425_.jpg
71z6-QSxhxL._AC_SX425_.jpg (37.23 KiB) 749 keer bekeken
61yq5v-4kCL._AC_SX425_.jpg
61yq5v-4kCL._AC_SX425_.jpg (21.77 KiB) 749 keer bekeken
Door pearlsofpassion
Ah ja juist, angst voor het onbekende is vast sterker dan z'n voorliefde voor douche. :biggrin2:
Had ik even niet aan gedacht... ::)
Door Charlie Angel
Ronald schreef:Na mijn scheiding heb ik geen huisdieren meer. Ik heb wel nog steeds Barfplaats. En dan met name Bar-plaats. Dus ja, BP is voor versgevoerde honden en katten, maar ik denk ook dat BP ook een forum is voor mensen.
Heel mooi en goed gezegd, sluit mij hier graag bij aan.
Leuk Ellen, ik ben heel benieuwd naar je foto's en verhalen als het zover is! Afbeelding
Door Tibbies
Parkieten zijn erg leuk en sociaal. Met name de Engelse zijn zeer leergierig en kun je makkelijk tam maken. In het verleden heb ik ook parkieten gehad.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door - pien -
Ronald schreef: vr 10 feb 2023, 12:17 Na mijn scheiding heb ik geen huisdieren meer. Ik heb wel nog steeds Barfplaats. En dan met name Bar-plaats. Dus ja, BP is voor versgevoerde honden en katten, maar ik denk ook dat BP ook een forum is voor mensen.
Ik sluit me bij je aan :)

Veel plezier Ellen, leuk dat ik kan meegenieten van je parkieten!
Door Robian
ohhh leuk een parkiet. Ik maakte vroeger huiswerk samen met mijn parkiet. (lees ik probeerde huiswerk te maken en Piet perforeerde mijn boeken en schriften)

Ben heel benieuwd naar de nieuwe aanwinsten en leuk dat we mee kunnen genieten. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door