Ook een stukje door het dorp
Miss hunter bekijkt het dorp op geheel eigen wijze . Wanneer je niet zo groot bent , dan moet je het hogerop zoeken

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Charlie Angel schreef: ↑wo 08 feb 2023, 19:50 Dat was echt genieten zo zeg!Ja , echt heerlijk weer met dat zonnetje
Siberienne schreef: ↑wo 08 feb 2023, 20:36 Heerlijk hoor, lekker zonnetje! en wat is het groen bij jullieRaar gezicht he , als je een witte wereld gewend bent![]()
Tanna schreef: ↑wo 08 feb 2023, 21:43 Een heerlijke tocht en ja, wat een leuk hondje.Ja bizar he . We woonden hier nog maar net liepen hier in het plaatselijke bos , daar liep een vrouw met twee Dalmaten . Komt ze dichterbij , bleek de zus van een oude schoolvriendin te zijn . Vroeger nog wel mee in de kroeg gezeten . Die had een tijdje in Mexico gewoond, toen naar Texel en nu hier
Grappig dat je dan iemand ontmoet die vroeger bij je in de buurt woonde. Hadden wij hier ook, een buurman verderop in de straat die in dezelfde wijk had gewoond als wij. Net als onze klusjesman trouwens, die ik via Annemarie heb opgedaan. Vlak achter ons gewoond en ik bleek zijn neef te kennen door de honden. Daarvoor verhuis je dan naar het noorden!
smulpaap schreef: ↑do 09 feb 2023, 11:54 Ja bizar he . We woonden hier nog maar net liepen hier in het plaatselijke bos , daar liep een vrouw met twee Dalmaten . Komt ze dichterbij , bleek de zus van een oude schoolvriendin te zijn . Vroeger nog wel mee in de kroeg gezeten . Die had een tijdje in Mexico gewoond, toen naar Texel en nu hierGeweldig!
Tanna schreef: ↑do 09 feb 2023, 12:04 Geweldig!Ja , dan is de wereld klein![]()
Ik heb ook nog een malle, herinner ik me nu.
Vorig jaar sprak ik een vrouw die een stukje verderop woont en in een rolstoel zit, ze komt niet zo vaan buiten. Wat bleek? Ze is in 1943 op de Voorhaven in Rotterdam, naast mijn overgrootouders. Mijn moeder woonde daar toen ook omdat mijn oma als politiek gevangene naar Duitsland was getransporteerd, dus die heeft haar vast als baby meegemaakt.