Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Balen inderdaad, maar het is gewoon niet anders. Dit was duidelijk een niet-match. Leuke vrouw om te zien, leuke vrouw om gezellig mee uit eten te gaan en wat te drinken, maar er werd niet helemaal eerlijk gedaan over dingen.
En dan is het voor mij klaar.
Door - pien -
Ronald schreef: di 31 jan 2023, 15:06 Balen inderdaad, maar het is gewoon niet anders. Dit was duidelijk een niet-match. Leuke vrouw om te zien, leuke vrouw om gezellig mee uit eten te gaan en wat te drinken, maar er werd niet helemaal eerlijk gedaan over dingen.
Zwaar knudde Ronald!
:bigarmhug:
Ronald schreef: di 31 jan 2023, 15:06 Balen inderdaad, maar het is gewoon niet anders. Dit was duidelijk een niet-match. Leuke vrouw om te zien, leuke vrouw om gezellig mee uit eten te gaan en wat te drinken, maar er werd niet helemaal eerlijk gedaan over dingen.
Oneerlijk is inderdaad een no go, maar balen is het wel. Ik gun het je zo, je bent zo'n lieverd. :-*
Door MillyMol
Heel jammer Ronald, maar beter in een pril stadium de knoop doorhakken dan er (te) laat achterkomen dat iemand zich anders heeft voorgedaan of dingen verborgen heeft gehouden die jou veel ellende kunnen bezorgen.

Ergens loopt ze rond… :bigarmhug:
Door Ronald
Ik ben blij dat ik er op tijd achter ben gekomen. En dat ik me niet meer zo laat gebruiken, maar voor mezelf kies.

Maar ik ben liever gelukkig zonder dan ongelukkig met.
Door Lizzy
Ronald schreef: di 31 jan 2023, 22:30 Ik ben blij dat ik er op tijd achter ben gekomen. En dat ik me niet meer zo laat gebruiken, maar voor mezelf kies.

Maar ik ben liever gelukkig zonder dan ongelukkig met.
:-*
Zo is het!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door