Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
Hoe pak ik dit aan?

Cera spuugt zojuist met een boog en raakt een schapenvachtkussen, een wollen plaid (uiteraard wit >:( ) , de muur èn de radiator.

Wat is de handigste stap voor dat kussen?
Zoveel mogelijk weg deppen en dan lauw water en wat wolwasmiddel?
Door Too
Dank!
Was idd een beetje bang voor een plankharde onderkant, heb voor nu t vieze deel gespoeld en gepulkt, met wat sop en nog s gespoeld en het lijkt nu best aardig schoon.
Als t goed droog is beetje opfluffen en dan zou t wel goed moeten zijn.

T arme kind spuugde daarna nog een keer op het wollen vloerkleed , met (ecover citrus) handzeep krijg ik dat eigenlijk altijd wel schoon.
Door Tanna
Ik mik al 25 jaar alle schapenvachten in de wasautomaat, wolwasprogramma. Ik heb een paar medicinale vachten die echt in de wasautomaat mogen maar de rest doe ik ook gewoon. En een van die vachten heb ik ook al 25 jaar. Ja, ze zijn een beetje hard als ze net gewassen zijn maar ze worden met erop zitten of een hond die erop ligt na een tijdje gewoon weer zacht.
Ik laat ze eerst een tijd op een rek drogen en als ze nog een beetje vochtig zijn gaan ze in de wasdroger.
Door - pien -
Too schreef: vr 30 dec 2022, 14:33 Dank!
Was idd een beetje bang voor een plankharde onderkant, heb voor nu t vieze deel gespoeld en gepulkt, met wat sop en nog s gespoeld en het lijkt nu best aardig schoon.
Als t goed droog is beetje opfluffen en dan zou t wel goed moeten zijn.

T arme kind spuugde daarna nog een keer op het wollen vloerkleed , met (ecover citrus) handzeep krijg ik dat eigenlijk altijd wel schoon.
Gaat het weer beter met Cera?
Door Too
- pien - schreef: za 31 dec 2022, 12:24 Gaat het weer beter met Cera?
Deze had ik niet gezien terwijl t zo attent is :-*
Het was gelukkig een eenmalig iets, 's avonds schoof ze zonder problemen haar portie naar binnen.

Wat t schaap betreft begrijp ik vsn jullie dat ik veel voorzichtiger ben dan nodig is
Die gaan voortaan net als de gevilte vachten in t sop als dat echt nodig is.
Door - pien -
Too schreef: ma 02 jan 2023, 21:36 Deze had ik niet gezien terwijl t zo attent is :-*
Het was gelukkig een eenmalig iets, 's avonds schoof ze zonder problemen haar portie naar binnen.

Wat t schaap betreft begrijp ik vsn jullie dat ik veel voorzichtiger ben dan nodig is
Die gaan voortaan net als de gevilte vachten in t sop als dat echt nodig is.
Gelukkig dat het eenmalig was :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door