Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door CindyMayella
Vorige week donderdag is Charlie geopereerd, hij bloedde met eten uit zn bek…. 1 hoektand bleek flink ontstoken te zijn… Deze moest eruit en toen heeft de DA ook de laatste 3 kiezen verwijderd, die zagen er ook niet goed uit… Links achter zat een verdikking…. Op de foto van niet duidelijk te zien waardoor die verdikking kwam, dus heeft ze weefsel opgestuurd….

Vanmiddag op mn werk kreeg ik de uitslag te horen:
Het is een niet te behandelen tumor… Weghalen heeft ook niet zoveel zin, omdat de kans heel groot is, dat het weer terug komt…… Levensverwachting: 2 tot max 12 maanden…… Zolang hij nog goed eet en ook niet afvalt, is het te doen….. Zodra 1 van die 2 gebeurt, zal ik zelf moeten ingrijpen en hem moeten laten gaan……
Zit je daar op je werk, in een dierenwinkel, een potje te janken….. Mn collega’s hebben me naar huis laten gaan….. Geen fijn bericht op oudjaarsdag…….

Kan het nog steeds niet geloven…. Hij is hier pas 7 maanden bij mij 🥺🥺
Door Lizzy
Oh My God, wat een vreselijk ellendig bericht :'( :'( :'( . Wat een verdriet :'( . Ik hoop dat je nog heel lang van Charlie mag genieten (en dat hij iedereen verstelt doet staan). Heel veel sterkte, met deze shock :'( :-*
Door Charlie Angel
Bah, wat een vreselijk verdrietig bericht. Wat een shock zo toch best rauw op je dak dit nieuws te krijgen. Ik hoop dat jullie tegen alles in toch nog een lange fijne tijd zullen hebben.
Door Kaela
Wat naar, voor je lieve vriendje.

Troost je met de gedachte dat elke dag bij jou voor hem een hele fijne is. Elke dag is er weer eentje, geniet maar van hem!
Door Anne in Zweden
O man, dat zijn altijd weer van die momenten waarop de grond onder je voeten wordt weggeslagen... Zo'n diagnose die je niet ziet aankomen maar die al je levensvreugde in één klap teniet doet. :'( :'(

Ik hoop dat jullie nog onverwacht lang van elkaar mogen genieten. Heel veel sterkte met alles.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door