Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door CindyMayella
Gelukkig ;) …. Vind het het ook altijd een dingetje om ze in de bak te krijgen…. Dr staat nu al een paar weken standaard zo’n reisbak in de woonkamer,… allebei hebben ze er al ingeslapen ;) ….
Door Kaela
Kindlief nog steeds ziek, inmiddels aan de antibiotica. En ik doe sinds vandaag vrolijk mee. Of nee, toch niet zo vrolijk eigenlijk…
Door Ronald
Beterschap voor dochterlief en ook voor jezelf op voorhand vast. Het heerst gewoon verschrikkelijk nu.
Door Charlie Angel
Fijn dat het uiteindelijk gelukt is Hanna. Hoe voelt jullie nieuwe huis?

Beterschap voor kindlief en jezelf Karin.
Door hannabelgje
Charlie Angel schreef:Fijn dat het uiteindelijk gelukt is Hanna. Hoe voelt jullie nieuwe huis?

Beterschap voor kindlief en jezelf Karin. Afbeelding
We wonen er nog niet. We zijn nog aan het verven en er moet beneden nog een andere vloer in. Er ligt nu spekglad laminaat in wat niet handig is met een hond van bijna 14. Maar het schiet al best op. 14 januari komt de verhuiswagen bij de flat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Charlie Angel
hannabelgje schreef:We wonen er nog niet. We zijn nog aan het verven en er moet beneden nog een andere vloer in. Er ligt nu spekglad laminaat in wat niet handig is met een hond van bijna 14. Maar het schiet al best op. 14 januari komt de verhuiswagen bij de flat.

Dat gaat al echt opschieten dan. Een nieuwe tijd voor jou en jullie, geniet ervan. En dan de 21e trouwen. Afbeelding
Door Kaio
Nouja hier in Duitsland ook een inhaalslag qua vuurwerk en bommen . Van mij mag een ieder zijn vingers verliezen . Ieder jaar weer minder dan ! :-X
Echt compleet gestoord zojuist een mega bom
Pietje bell kan haast verboden worden na een paar klachten maar vuurwerk??????
Serieus compleet gestoorde samenleving sorry !
Door hannabelgje
Kaio schreef:Nouja hier in Duitsland ook een inhaalslag qua vuurwerk en bommen . Van mij mag een ieder zijn vingers verliezen . Ieder jaar weer minder dan ! :-X
Echt compleet gestoord zojuist een mega bom
Pietje bell kan haast verboden worden na een paar klachten maar vuurwerk??????
Serieus compleet gestoorde samenleving sorry !
Helemaal mee eens.

Door Siberienne
Het is k-weer. Na een dik pak sneeuw, dooi en ijsregen. Het regent nu flink. Op de wegen liggen centimeters dikke ijsblokken. De garagedeur was dichtgevroren toen we thuis kwamen en nou is de rubber strip beschadigd, loopt er water onder en - guess what - volgende week weer -10. Hier word ik echt chaggerijnig van. Ik wilde wat mensen uitnodigen om mee te gaan wandelen 1 januari maar ik heb het maar niet gedaan: wil gewoon niet dat mensen hun been breken of een ongeluk krijgen ofzo. Bah.

((Vuurwerk is er dan weer niet tnt. Tel uw zegeningen))
Door Kaio
Zino is nu dus getriggerd door ieder plots geluid en knal en zit in de hoek te hijgen. Hij was gewoon niet bang, maar na vuurwerk in de tuin gekegeld te krijgen de dag erna gisteravond die vuurwerkbom ( waar meer mensen op naar buiten kwamen , iemand zei ook inde 12 jaar dat ze hier wonen nog nooit meegemaakt dit) nu dus wel en bedankt hoor :rant:
Blijkbaar was de inflatie niet hoog genoeg, genoeg geld voor vuurwerk over ::)
Aan daar komen de sirenes al .....hopelijk schrikt dat ze af
Door Charlie Angel
Echt zo balen dat Zino nu ook bang is. Lijkt wel of geen enkele hond er meer aan ontsnapt door die idiote knallen. Succes daar.
Billie is ook bang, niet grappig.
Door pearlsofpassion
Amai, dat klinkt echt vreselijk!

Hier alleen maar veel wind en modder om over te klagen.
Jullie moeten niet allemaal hierheen verhuizen he (het is hier al druk genoeg), maar ik heb echt nog geen knal gehoord. Helemaal niets. Ook niet in 't stad of zo...

Veel sterkte voor iedereen en iedere hond of ander dier dat met vrees de volgende 2 dagen door moet. Echt niet leuk zo! :-\ >:(
Door doranto
Hier ook gelukkig alleen veel wind en modder. Ook van mij voor iedereen met een angstig huisdier veel sterkte!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door