Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef:Sam, als ik jouw berichten op dit forum lees denk ik vaak aan Billy Joel en het nummer Vienna.Dat ken ik niet. Waar gaat het over? (Ik zoek m ook ff op)
sam28 schreef: ↑wo 28 dec 2022, 17:13 dank je Ronald.Nooopppeee want dan stort je het ravijn in, Sam. Helaas, helaas, die handrem zit er niet voor niets.
Ik hoorde laatst een goede omschrijving; je hoofd wil wel maar je lijf staat op de handrem.
Heeft iemand het knopje van de handrem gezien zodat ik m er af kan halen?![]()
sam28 schreef: ↑wo 28 dec 2022, 17:13 dank je Ronald.Precies dat. De handrem. En die zit er niet voor niets. Die is voor je eigen veiigheid, zodat hoofd en lijf weer samen op weg kunnen.
Ik hoorde laatst een goede omschrijving; je hoofd wil wel maar je lijf staat op de handrem.
Heeft iemand het knopje van de handrem gezien zodat ik m er af kan halen?![]()
Hylos schreef: ↑wo 28 dec 2022, 19:37 Negeer die handrem alsjeblieft niet.Zeer herkenbaar ,na ruim 2 jaar burn out te zijn geweest . Ik presteerde het om te verdwalen in het dorp , waar ik geboren en getogen ben . Ik wist echt niet meer waar ik was . Volledig in paniek , geen woord meer kunnen uitbrengen ,toen een voorbijganger mij blijkbaar wat "vreemd " aantrof
Je lichaam grijpt al in en als je niet luistert schakelt het straks gewoon eens uit.
Dat problemen met woorden vinden werd bij mij tot 2 keer toe niet meer kunnen praten(ptobeerde het wel maar kwam alleen niet te begrijpen onzin uit), kloklezen of dingen vinden. Heb er een trauma aan overgehouden, doodeng was het.
Zodra ik nu problemen met woorden of zicht krijg, gaat de boel op stop. Op de bank onder een kleedje of iets heel rustigs doen tot ik weer oké ben.
Na 2 een half jaar in de burnout begin ik toch nog wel eens iets te leren. Maar god wat ist moeilijk joh.
Je wilt gewoon meedoen en je van je beste kant laten zien. Maar dat gaat gewoon even niet. Goed op jezelf passen hoor! Het leven is al zo kort.