Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Wat enorm balen Anne >:( Dat is geen leuk cadeau uit Nederland dat je hebt gekregen..... Beterschap en hopelijk blijft het bij milde klachten :-*
Door Kim_S
Ow das minder Anne!
Hopelijk ben je er snel vanaf, zonder al te veel gedoe. Even goed voor jezelf zorgen.
En dan maar knuffelen met de wuufkes met Kerst :-*
Is je nieuwe noedel-poedel al thuis?
Door El_Kato
Voel je je alweer wat beter Anne?

Vandaag gestart met de voorbereidingen voor het kerstmenu, heb er nog steeds zin in :)

Er komen lekkere dingen voorbij, hoewel ik het Noorse menu graag oversla :P . Kaasfondue is ook alweer een tijd geleden en zoooohooo mjamm Gaat ergens in de planning voor januari :D
Door El_Kato
Pffft vanaf de kerst ongeveer aan het rommelen geweest met snotterig, hoesten. Uiteindelijk tegen oud opnieuw zette het door en nu weer een beetje aan de betere hand.

Kerstmenu was meer dan geslaagd! Alles is gelukt zoals ik het wilde en iedereen ging tevreden en met volle maag naar huis :)

Volgend weekend staat een nieuwjaarsborrel gepland en wil ik ongeveer hetzelfde doen maar dan wat minder uitgebreid en alles voorbereid dat ik het alleen nog op tafel moet zetten en/of op moet warmen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door