zoek dekkinggggggggggggggggg

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Kefraya schreef: Zo zijn katten nu eenmaal
Ik mag ze nu al ruim 25 jaar dienen, maar ze blijven me verbazen. Cleo gaat wel altijd meteen eten, maar Kefraya heeft er ook een handje van om eerst te ruiken, me vervolgens diep beledigd aan te kijken en hard weg te lopen. Dan maakt ze inderdaad ook een rondje en valt dan aan alsof ze helemaal uitgehongerd is ...
Ook leuk: Bandit niet willen eten totdat er een paar droge brokjes op liggen en vervolgens heel verontwaardigd om die brokjes heen gaan eten
jeanne schreef: ooooooh garnalen en tonijn uit blik, heb ik nog niet voorschoteld aan meneer Sjonnie, ga ik toch eens proberen binnenkort![]()
Af en toe tonijn is okay,maar je weet misschien al dat je niet elke dag moet geven?
http://answers.google.com/answers/threadview?id=450509
"TUNA FOR CATS? NO!
Tuna can be fatal to cats and is not something to be fed to them...
The human variety of tuna fish contains an enzyme that destroys
vitamin B1 (thiamine). Cats who regularly eat tuna can develop a
vitamin B1 deficiency, which results in neurological symptoms like
dilated eyes, loss of equilibrium, seizures and death if this vitamin
is not replaced. The scientific name of this disease is
polioencephlomalacia.
Clearwater veterinarian Richard Brancato said that though most
domestic cats do enjoy fish, feeding them a diet of only tuna can
cause serious disorders.
sylvia schreef: Je kunt beter geen tonijn aan de kat geven, gewoon een blikje sardientjes halen.Oei!!!! En ze zijn er zo gek van!!!! Ik eet regelmatig al eens perzikken met tonijn & dan kan ik het blikje nog niet open doen of er staan al 2 "uitgehongerde" katten aan mijn benen te krabben!!!!!
even voor je opgezocht
sylvia schreef: Verse sardines mogen ze wel hebben,maar ik zou die vis wel eerst minstens twee weken invriezen.En ook geen verse tonijn geven (af & toe natuurlijk) ???
Anneke V schreef: En ook geen verse tonijn geven (af & toe natuurlijk) ???Heel af en toe kan wel, ook eerst invriezen.