Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
hannabelgje schreef: wo 14 dec 2022, 22:12 Onze hypotheek is officieel goedgekeurd. Volgende week naar de notaris en de 14e januari verhuizen. Dan ga ik voor het eerst in mijn leven samenwonen. Best spannend.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Zo , dat is snel gegaan zeg .
En ja , samenwonen . Dat is zeker spannend
Door Charlie Angel
hannabelgje schreef:Onze hypotheek is officieel goedgekeurd. Volgende week naar de notaris en de 14e januari verhuizen. Dan ga ik voor het eerst in mijn leven samenwonen. Best spannend.

Heel spannend, maar fijn dat de hypotheek officieel is goedgekeurd. Succes straks met verhuizen. Afbeelding
Door Ronald
hannabelgje schreef: wo 14 dec 2022, 22:12 Onze hypotheek is officieel goedgekeurd. Volgende week naar de notaris en de 14e januari verhuizen. Dan ga ik voor het eerst in mijn leven samenwonen. Best spannend.
Moeten we dan mevrouw tegen je gaan zeggen? ;)

Fijn Hanna, dat het allemaal zo soepel loopt. En dat de hypotheek nu is goedgekeurd. Op weg naar nieuwe herinneringen!
Door Too
Ronald schreef: do 15 dec 2022, 11:12 Moeten we dan mevrouw tegen je gaan zeggen? ;)

Ja natuurlijk!
Dûh :
Mevrouw Hannabelgje-nu-inNederland

@Hanna
Logisch hoor dat het spannend is maar àls het niet zo goed voelde waren jullie er allebei vast niet aan begonnen
Ik vind t zo leuk voor jullie :-*
Door Kaela
Too schreef: do 15 dec 2022, 11:40 Ja natuurlijk!
Dûh :
Mevrouw Hannabelgje-nu-inNederland

@Hanna
Logisch hoor dat het spannend is maar àls het niet zo goed voelde waren jullie er allebei vast niet aan begonnen
Ik vind t zo leuk voor jullie :-*
Waaaah die is leuk! Mevrouw Hanabelgjenuinnederland
Door hannabelgje
Kaela schreef: Waaaah die is leuk! Mevrouw Hanabelgjenuinnederland
Oei ik moet mijn forumnaam aan gaan passen.
Maarja ik ga 21 januari trouwen dus dan word ik natuurlijk mevrouw.....

Door smulpaap
Uitslag van het Woud : geen wormen , geen Franse hartworm . Dus daar ben ik blij mee
En ze is weer zo blij en vrolijk. Ze heeft vanmiddag heerlijk zo'n 2 uur gewandeld . Vanochtend drie kwartier in het dorp , en lekker gespeeld met een Border Collie en twee windhonden . Straks nog even een plasje voor het slapen gaan . Dan heeft ze graag dat ik haar op mn arm meeneem naar beneden :biggrin2: dan zet ze snel haar kontje neer en dan ploft ze in slaap .
We hebben ome dokter een kerstkaart gestuurd, waarin we hem nogmaals bedanken voor zijn inzet . We hebben ons blije ei weer terug, eindelijk !
Door Sonja
Vandaag op natuurijs geschaatst. Samen met de kleine meneer, die de smaak steeds meer te pakken krijgt.
Zelf kan ik vanwege de neuropathie in met name mijn linkervoet niet meer zo goed schaatsen als voorheen. En natuurlijk is mijn conditie ook niet meer wat het geweest is.
Maar hé, ik rijd toch wel nog maar mooi rond terwijl ik anderhalf jaar geleden maandenlang te ziek was om op mijn benen te staan. ::) Dus het was echt genieten, ook al was het maar op een ondergelopen weiland.
Door dinky89
Oh wat enorm waardevol Sonja :cool:

Hier vandaag met vriend rondje Hoornse meer/Paterswoldsemeer geschaatst. Enorm trots op mijn vriend die steeds beter leert schaatsen :)
Door Sonja
dinky89 schreef: zo 18 dec 2022, 15:49 Oh wat enorm waardevol Sonja :cool:

Hier vandaag met vriend rondje Hoornse meer/Paterswoldsemeer geschaatst. Enorm trots op mijn vriend die steeds beter leert schaatsen :)
Zo fijn dat het weer eens een keer kon!
Wij zijn vandaag ook weer geweest. Kleine meneer ging vandaag alweer vlotter dan gisteren. Toen moest hij nogal wennen aan het natuurijs met scheuren en hobbeltjes. Hij is een glad gedweild kunstijsbaantje gewend. Maar vandaag ging het al beter.
Morgen maar even zijn schaatsen slijpen, dan kan hij woensdag weer trainen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door