Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Charlie Angel
rosmin schreef: Heftig hoor, is er geen mogelijkheid voor zenuwblokkade of iets dergelijks, zodat pijn er niet meer is? Je wilt toch zolang als mogelijk blijven bewegen.
Daar zal inderdaad in het nieuwe jaar, als alle zorg hiernaartoe komt, bekeken gaan worden. Het vervelende is dat het niet alleen mijn knieën zijn. Door de eds is eigenlijk alles aangetast, inclusief een aantal organen. Maar het is scoliose en kyfose in rug en nek, mijn handen, vingers en polsen, 1 schouder, mijn heupen en een enkel. Niet alles compleet versleten maar goed op weg. Die rechterknie is even de druppel echt voor nu.
Bovenstaande rij typ ik normaal ook nooit trouwens. Afbeelding
En ja, blijven bewegen is het aller belangrijkste, stop je daarmee dan gaat het gauw mis. Vandaar dat je ondanks alle pijn doorgaat.
Door rosmin
Charlie Angel schreef: wo 14 dec 2022, 18:37 Daar zal inderdaad in het nieuwe jaar, als alle zorg hiernaartoe komt, bekeken gaan worden. Het vervelende is dat het niet alleen mijn knieën zijn. Door de eds is eigenlijk alles aangetast, inclusief een aantal organen. Maar het is scoliose en kyfose in rug en nek, mijn handen, vingers en polsen, 1 schouder, mijn heupen en een enkel. Niet alles compleet versleten maar goed op weg. Die rechterknie is even de druppel echt voor nu.
Bovenstaande rij typ ik normaal ook nooit trouwens. Afbeelding
En ja, blijven bewegen is het aller belangrijkste, stop je daarmee dan gaat het gauw mis. Vandaar dat je ondanks alle pijn doorgaat.

:bigarmhug: :bigarmhug:
Door dinky89
Vriendje is al sinds zondag ziek en ik ben sinds vandaag ook niet fit. Totaal niet handig met de kerstdagen voor de deur. Mogelijk dat we iedereen af moeten zeggen voor eerste kerstdag waarna iedereen op ander moment langs moet komen voor vriendlief zijn verjaardag ::) Tweede kerstdag zouden we bij mijn ouders langs maar dat is eenvoudiger af te zeggen...
Door Kaela
He bah Dinky! Niets aan. Wij zitten in hetzelfde schuitje. Kind heeft oorontsteking, ik een kop vol snot. Test gelukkig wel negatief.

Hopen maar dat we allemaal voldoende opknappen, beterschap voor jou en meneer!
Door dinky89
Jullie ook beterschap Kaela! Denk dat best veel in het schuitje zitten gezien de officiële griepepidemie naast alle verkoudheidsvirussen :-\
Door Kaela
Ja dat denk ik ook. Jammer zo met de feestdagen.

Wij merken gelukkig vandaag enorme verbetering in comfort door de voorgeschreven neusspray en strakker paracetamol regime. Dus ik hoop op betere nachten en dan knappen we vast vlot op. Het zet bij mij niet echt door, dus ik heb goede hoop dat ik met een betere nachtrust de dans verder ontspring.
Door Ronald
Kaela schreef: do 22 dec 2022, 17:22 He bah Dinky! Niets aan. Wij zitten in hetzelfde schuitje. Kind heeft oorontsteking, ik een kop vol snot. Test gelukkig wel negatief.

Hopen maar dat we allemaal voldoende opknappen, beterschap voor jou en meneer!
Beterschap! Deze had ik vorige week. Met voldoende rust was ik er met 3 dagen vanaf. Nog wel gammel daarna (duh!), maar dat was het dan.
Door Kaela
Ronald schreef: vr 23 dec 2022, 11:15 Beterschap! Deze had ik vorige week. Met voldoende rust was ik er met 3 dagen vanaf. Nog wel gammel daarna (duh!), maar dat was het dan.
Ik voel me inmiddels wel wat beter, ergens achter de vermoeidheid. De kleine meid nog niet, vandaag weer koorts en de oortjes doen pijn.
We hebben van de huisarts antibiotica meegekregen. We moeten haar tot zondagochtend de tijd geven het zelf te overwinnen. Maar lukt dat niet dan moet ze antibiotica en hij wilde ons eerste kerstdag op de dokterswacht besparen. Wat heel erg fijn is!
Door Hylos
Kaela schreef: vr 23 dec 2022, 18:25 Ik voel me inmiddels wel wat beter, ergens achter de vermoeidheid. De kleine meid nog niet, vandaag weer koorts en de oortjes doen pijn.
We hebben van de huisarts antibiotica meegekregen. We moeten haar tot zondagochtend de tijd geven het zelf te overwinnen. Maar lukt dat niet dan moet ze antibiotica en hij wilde ons eerste kerstdag op de dokterswacht besparen. Wat heel erg fijn is!
Wat sneu zeg :(
Dat doet ook zo gemeen pijn, oren.
Fijn dat de huisarts zo meedenkt!
Door Kaela
Het ging zo goed. Oortjes werden beter, kindje knapte op. Dus gisterochtend vol goede moed naar Opa en Oma om kerst te vieren. Bedoeling was blijven logeren (waar opa en oma zich aandoenlijk enthousiast op verheugden). Begin van de middag waren we van mening dat dat ook prima ging lukken. Kind was lief, vrolijk, sliep goed.

En toen begon ze met projectielbraken. Alles onder. Werkelijk alles. We hebben het kerstmaal nog zo goed en zo kwaad als het ging mee gegeten en zijn toen naar huis gegaan.

Laten we het zo zeggen, het is een memorabele eerste kerst.
Door sam28
Alles voor de herinneringen. :biggrin2:

Wat onwijs sneu voor Nina. Maar ook voor jullie. Hopelijk is ze weer iets beter ondertussen. :bigarmhug:
Door dinky89
Toch een deel bij opa en oma door kunnen brengen ondanks het niet geplande einde ;) Beterschap voor jullie kleine meid, hopelijk voelt ze zich snel weer ok en kunnen jullie dan alsnog bij opa en oma logeren :-*
Door hannabelgje
Ik ging vandaag de katten naar het nieuwe huis verhuizen maar ze werken niet mee. Ik krijg ze dus niet gevangen. Lekker handig dit......

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Ronald
hannabelgje schreef:Ik ging vandaag de katten naar het nieuwe huis verhuizen maar ze werken niet mee. Ik krijg ze dus niet gevangen. Lekker handig dit......
Balen dit.. Kun je ze niet een verhuisberichtje sturen dat ze zelf komen? ::)

Misschien eerst rust in de tent terug en dan een nieuwe poging wagen.
Door hannabelgje
Yep ben braaf op de bank gaan zitten en toen lukte het na een uurtje. Ze zitten nu in hun nieuwe kamertje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door