Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ina
Haha, heerlijk .....niks dement of wat dan ook.....gewoon willen laten zien dat hij een buitenhond is en ja, dat kan hij niet op de bank ;D

Super fijn dat jullie uitgedokterd hebben wat zijn 'rare gedrag' veroorzaakte....kunnen zowel jullie als Shadow weer gewoon rustig ademhalen :-*

En die foto van hem in zijn sneeuwhut...... :smitten:
Door Ronald
Wat fijn dat het "gewoon" sneeuwkoorts is! En dat je je er dus geen zorgen meer over hoeft te maken.

Lekker genieten, Shadow!
Door Siberienne
Ina schreef: di 13 dec 2022, 08:51 Haha, heerlijk .....niks dement of wat dan ook.....gewoon willen laten zien dat hij een buitenhond is en ja, dat kan hij niet op de bank ;D

Super fijn dat jullie uitgedokterd hebben wat zijn 'rare gedrag' veroorzaakte....kunnen zowel jullie als Shadow weer gewoon rustig ademhalen :-*

En die foto van hem in zijn sneeuwhut...... :smitten:
Alleen beetje jammer dat hij vanmorgen om 5 uur het wel een goede tijd vond om op te staan (‘S nachts wil ik hem wel binnen hebben)…
Door Anne in Zweden
Siberienne schreef: ma 12 dec 2022, 21:20

CF655F16-E1DC-428D-A8FD-F4A98BAD6D01.jpeg090B4B0F-30AA-467F-AD08-10EDFB530C03.jpeg
Mooi hok, Sib! Wat voor kussen heb je daarin liggen? Wordt dat niet heel vochtig aan de onderkant? Ik heb stro in ons hondenhok, omdat kussens allemaal zo koud en vochtig worden. :-\
Door Siberienne
Anne in Zweden schreef: di 13 dec 2022, 15:33 Mooi hok, Sib! Wat voor kussen heb je daarin liggen? Wordt dat niet heel vochtig aan de onderkant? Ik heb stro in ons hondenhok, omdat kussens allemaal zo koud en vochtig worden. :-\
Kussen met een waterdichte hoes uit NL, op maat gemaakt maar kan me niet meer herinneren bij welke webshop. Blijft droog. Ik had er eigenlijk nog een vachtje op gelegd maar dat werkt meneer naar buiten.

Moet wel zeggen dat ik ook zat te denken aan stro. Met erg vochtig weer haal ik het kussen af en toe naar binnen.
Door Siberienne
smulpaap schreef: di 13 dec 2022, 20:46 Oh gelukkig :biggrin2:
Het is dus " slechts " sneeuwkoorts
Het is echt een belachelijk verschil. Het sneeuwt nu flink, en waar we eerst hem zowat mee moesten slepen op het laatste rondje, loopt meneer nu te stuiteren 😅. Ben wel blij - maar tegelijk kan het best zijn dat het ‘zeuren’ wel erger is door de leeftijd. Dus genieten we maar van het moment
Door Siberienne
Anne in Zweden schreef: di 13 dec 2022, 23:03 O super, dank je! Van welke stof is Shadows kussen gemaakt? Ik zat aan die Olefin te denken, vanwege de resistentie tegen rot en weer enzo. Prijs valt me mee ook.
Volgens mij all-weather, maar mijn kussen is denk ik van 2014, dus ik ben niet meer helemaal zeker.
Door - pien -
Siberienne schreef: di 13 dec 2022, 22:31 Het is echt een belachelijk verschil. Het sneeuwt nu flink, en waar we eerst hem zowat mee moesten slepen op het laatste rondje, loopt meneer nu te stuiteren 😅. Ben wel blij - maar tegelijk kan het best zijn dat het ‘zeuren’ wel erger is door de leeftijd. Dus genieten we maar van het moment
Haha, die gekke Shadow :smitten:
Fijn dat het sneeuwkoorts is zullen we maar zeggen ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door