Het begin is er
Geen zin meer om het huis vol te stouwen
Toen we verhuisden hadden we twee containers vol zooi . Talloze ritten naar de kringloop om zooi weg te brengen
Dus : we houden het bescheiden , er komen nog wat kleine spulletjes bij
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pike schreef: ↑za 03 dec 2022, 16:51 Aaaah Smulpaap dat boompje ziet er leuk uit!Ik heb het boompje gister in Roden gekocht . Mijn oog viel er op , was ook al een tijdje op zoek
Ik kan geen boom zetten dit jaar, mijn hapgrage monstertje kan werkelijk nergens vanaf blijven dus vroeg of laat gaat die boom om of nog erger hangt hij met zijn tandjes in het snoer.
Maar ik zou zo graag iets met lichtjes willen hebben en ben al wezen rondkijken naar iets dat niet gevaarlijk is voor kleine Mallie. Zo'n soort boompje zou misschien wel kunnen, in een hoek, op een verhoging desnoods, en snoer in een kabelhouder (of hoe dat ook mag heten).![]()
smulpaap schreef: ↑za 03 dec 2022, 17:25 Ik heb het boompje gister in Roden gekocht . Mijn oog viel er op , was ook al een tijdje op zoekEn is die van jou ook 1.80 hoog?
Maar ik zag net dat Bol.Com het boompje ook heeft
Het merk is Sirius Alex ledboompje , 240 lampjes
Ik zag in de winkel ook kleine modellen ,zo'n 36 cm . Voor op een tafeltje
Weet niet of Bol die ook verkoopt
pike schreef: ↑za 03 dec 2022, 19:30 En is die van jou ook 1.80 hoog?De mijne is 1.60 m
Oh nee ik zie nu de 2e foto, jouw boompje is kleiner dan dat.
Ik zag ook deze maar die lijken me van die prutsig kleine lampjes hebben:
https://www.kabelshop.nl/PerfectLED-LED ... 01461.html