Anne in Zweden schreef: wo 30 nov 2022, 16:14
Ik vind Trude (op z'n Zweeds/Nederlands als Truude uitgesproken) echt een leuke naam, maar hij past niet echt bij een hondje dat zo schattig kan kijken (het is jammer dat ik de video van 8 seconden niet kan plaatsen, echt, je kiept om van verliefdheid). Trude is voor mij een stabiele oudere teef met een bril op d'r neus en een boek vol moeilijke woorden in d'r pootjes.
Oohhhhh .....wat een heerlijk meisje
Ik zag als eerste een pruillipje ..... in het Zweeds is dat schijnbaar 'pout', geen idee hoe je dat uitspreekt, maar ik zou daar iets mee doen, wat een zalig bekkie heeft die dame
Anne in Zweden schreef: do 01 dec 2022, 11:46
Meneer vond het in eerste instantie geen knaller, maar met de schrijfwijze Kooky vindt hij het wel een leuke naam, dus ik denk dat dat 'm wordt.
Leuk!! Maar vooral ook zo leuk en fijn dat jullie haar een gouden thuis gaan bieden.
Charlie Angel schreef: do 01 dec 2022, 15:20
Leuk!! Maar vooral ook zo leuk en fijn dat jullie haar een gouden thuis gaan bieden.
Wij zijn ook blij. Zo te zien (en te lezen - de mensen in Spanje vinden haar een juweeltje qua karakter) is het een schatje, en ik hoop dat ze heel gelukkig mag gaan worden bij ons.
Wij zijn ook blij. Zo te zien (en te lezen - de mensen in Spanje vinden haar een juweeltje qua karakter) is het een schatje, en ik hoop dat ze heel gelukkig mag gaan worden bij ons.
Anne in Zweden schreef: do 01 dec 2022, 17:18
Ik heb een poging gedaan het videootje te uploaden dat ik van de stichting heb gekregen. Is het geen absoluut moppiedroppie?!
Anne in Zweden schreef: do 01 dec 2022, 17:18
Ik heb een poging gedaan het videootje te uploaden dat ik van de stichting heb gekregen. Is het geen absoluut moppiedroppie?!