Je komt zelf al in de eerste regel met een naam: Snoekeltje. Je kunt er nog Snuukeltje van maken als het om de klank gaat.
En anders:
Suus,
Pluk
Juul
Pleun
Lucy
Ulrike
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑di 29 nov 2022, 23:23 Ik mis iets geloof ik...Als je Trude heet, wil je geen Trudie genoemd worden. Net als dat jij het zozo vond dat ik Luis op muis liet rijmen
Wat is er fout met Trudie?
Enne, in België is dat fonetisch ook gewoon 'Trude' of 'Trudie'. Niet 'oe'...
Volgens mij ga je der hoe dan ook 'Toetie' noemen. Wat haar naam ook wordt...![]()
![]()
Anne in Zweden schreef: ↑wo 30 nov 2022, 12:07 Oooow, Cookie! Dat is lief en gek en schattig tegelijk, en het voorziet in mijn aangeboren neiging om mijn honden met koosnaampjes met een oe aan te spreken ("Bist du meine kleine poedelewoeps/poepienoedel/poepser/noedelpoedel" etc.Daarom was Noedel ook zo perfect)
Ik heb hem aan meneer Anne voorgelegd. Ben benieuwd!![]()
Robian schreef: ↑wo 30 nov 2022, 12:18 Ik vind "Miri" die je op schreef eigenlijk wel heel leuk.Ik ook. Vooral omdat Mirri een koosnaampje is voor 'poes' in het Fins, wat het (voor mij) extra schattig maakt. Maar het heeft hetzelfde probleem als Lilly, namelijk de combinatie i-i die we met Chiqa/Chiqi al hebben. (Oké, eerlijk gezegd vind ik dat geen punt, maar meneer Anne maakt daar een hondenopvoedingpsychologisch probleem van.![]()