Ik ben niet de enige die zich rotschrok dus...
Ik heb omdat ik in nl zzper ben, ook een zkverzekering nodig in NL, maar omdat ik in DE alles doe, had ik dus de goedkoopste....dat mocht dus niet meer van kabinet gevolg +26en nog wat ruis euro per maand. (en zo heel veel verdien ik nou ook niet als zzp (maak ook geen superveel uren he), dus dit hakt er weer eens extra in

)
Vond overigens het eigen risico in Belgie eerlijker dan die in Nederland. In Nederland moet je je eigen risico eerst volledig opmaken. In Belgie is het steeds een klein beetje bijleggen per behandeling/consult of wat dan ook.(met een plafond he) En bovendien veel meer in de basisverzekering opgenomen
pearlsofpassion schreef:Oh ja, dat is in België ook ergens een beetje. Dat je extra terug betaald krijgt voor bepaalde kosten (bril of orthodontie of zo) als je aanvullend verzekerd bent.
Maar fysio of psycholoog oid zit daar niet in, denk ik. Dat is altijd (grotendeels) terugbetaald. Ik weet het niet geheel zeker..
toen wij in Belgie woonden was dat ook vergoed, slechts eigen percentage eigen risico. Kan zijn dat we eerst voor moesten schieten en dan terugvragen. Maar ook de kosten van fysio of psycho liggen ook gewoon veel lager dan in NL. Tenminste destijds. Denk dat dat nu ook wel nog zal zijn.