Nu eet hij plots konijn delen ook niet meer graag, eerst at hij het zo, dan at hij het enkel als ik het volledig plat klopte, dan enkel volledig plat EN gebakken, en dan nog maar de helft van de tijd.
Heb 10 kg konijn gekocht, dit gewoon niet meer geven gaan we dus ook niet doen. Heb nu ten einde raad zijn hele maaltijd in de blender gekapt, het volledig geblend (dan wou hij het nog niet maar leek al meer geïnteresseerd), dan hamburgertjes lichtjes van gebakken en daar was hij heel blij mee...
Heb me dan wel te laat afgevraagd of botten blenden geen kwaad kunnen qua splintering? Heb momenteel geen budget voor een vleesmolen...
Het gewoon weghalen vind ik zonde want dan moet ik het weggooien (geldverlies!) en een hongerige jankerige hond die we eindelijk met veel moeite op een goed gewicht hebben gekregen.
Rood vlees lijkt hij plots ook niet graag meer te eten, heb paard en zebra, hij at het eerst heel graag en nu trekt hij zijn neus er voor op
Kippen nekken, ruggen en kwartels eet hij nog graag maar al de rest wordt moeilijker en moeilijker
Tips?