Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Klinkt echt weer lekker Sonja!
Hier spruitjes quiche met salade vandaag.
Hier spruitjes quiche met salade vandaag.
Hier bieten en frieten.
(rode bietjes-salade met noten, appel en pitten, en verse friet uit de airfryer)
(rode bietjes-salade met noten, appel en pitten, en verse friet uit de airfryer)
Vandaag tortellini met spinazie en ricotta. Met geroosterde pompoen, oesterzwammen, geitenkaas en walnoten.
Gisteravond gerookte makreel met sobanoedels, koolrabi en palmkool.
Vanavond kaasfondue.
Vanavond kaasfondue.
Wat eten jullie toch allemaal lekker! Wij hebben vanavond snijbonen met aardappelen en een vega ding. En een salade erbij.
Dat is ook lekker!Lizzy schreef: za 12 nov 2022, 11:48 Wat eten jullie toch allemaal lekker! Wij hebben vanavond snijbonen met aardappelen en een vega ding. En een salade erbij.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Zuurkoolstamp. Zelf gefermenteerde zuurkool, van vorig jaar nog. De laatste pot, dus we moeten weer nieuwe maken.
Met een Kipster rookworst.
Met een Kipster rookworst.
Wij hadden shoarma van de vegetarische slager…….gelukkig maakte de knoflooksaus veel goed
Ik vond het duur (4,99 per pakje we hadden er 2 want zoveel zit er nu ook weer niet in een pakje…) en er zat weinig smaak aan. Ik heb het gekocht van de kado kaart van de Postcode loterij dus er niet echt voor betaald maar dit was niet voor herhaling vatbaar.
Ik vond het duur (4,99 per pakje we hadden er 2 want zoveel zit er nu ook weer niet in een pakje…) en er zat weinig smaak aan. Ik heb het gekocht van de kado kaart van de Postcode loterij dus er niet echt voor betaald maar dit was niet voor herhaling vatbaar.
Ik ga het doen!
Arme Nina
Shaorma met heeeeeel veeeeeeeel knoflooksaus
Arme Nina
Shaorma met heeeeeel veeeeeeeel knoflooksaus
Gelijk heb jeKaela schreef: ma 14 nov 2022, 15:34 Ik ga het doen!
Arme Nina![]()
Shaorma met heeeeeel veeeeeeeel knoflooksaus![]()
Geniet er maar van
Ik heb 'm maar weer even opgevist zodat ik kan stoefen met mijn menu van vanavond.
Het waren vandaag gefrituurde portobello's in een panko-korstje met kerriesaus. Daarbij zelfgemaakte frietjes en een groene salade met chioggia-biet, citroenpartjes, tuinkers en een mosterddressing.
O, en gisteren had ik tagliatelle gemaakt met kalettes, pastinaak, truffelsaus en parmigiano.
Het waren vandaag gefrituurde portobello's in een panko-korstje met kerriesaus. Daarbij zelfgemaakte frietjes en een groene salade met chioggia-biet, citroenpartjes, tuinkers en een mosterddressing.
O, en gisteren had ik tagliatelle gemaakt met kalettes, pastinaak, truffelsaus en parmigiano.
Stoef maar een eind weg
Je menu's lezen vaak als leuke en verrassende combinaties.
Ik ben niet zo'n uitgebreide kokert , snel & makkelijk dat omschrijft t wel
Vanavond is t spitskool met gemarineerde tempé en misschien wat rijst
Je menu's lezen vaak als leuke en verrassende combinaties.
Ik ben niet zo'n uitgebreide kokert , snel & makkelijk dat omschrijft t wel
Vanavond is t spitskool met gemarineerde tempé en misschien wat rijst
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Gisteravond stikchaggerijnig een roerbakje in elkaar geflanst dat zowaar nog eetbaar was ook.
Vanmiddag een linzensoep gemaakt van Otto met gember en tomaat. Was lekker, erbij een pittabroodje uit de oven met wat boter, kokos en amandelschaafsel erop.
Zomeren gaan we kerstlichtjes kijken in Oslo en ergens wat eten, ik weet nog niet hoe-wie-wat-waar. Zal wel Indiaas of Mezze worden oid
Vanmiddag een linzensoep gemaakt van Otto met gember en tomaat. Was lekker, erbij een pittabroodje uit de oven met wat boter, kokos en amandelschaafsel erop.
Zomeren gaan we kerstlichtjes kijken in Oslo en ergens wat eten, ik weet nog niet hoe-wie-wat-waar. Zal wel Indiaas of Mezze worden oid
Gister heb ik pesto gemaakt en hebben we pasta gegeten. Vandaag zou een vriendin sushi komen eten. De vriendin komt niet. De sushi wel 
Hier spruitjes met knolselderij en gerookte zalm met een bechamelsaus