Wie oh wie?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Tanna schreef: ↑wo 02 nov 2022, 23:01 Ik ben al haast 5 jaar weg uit Rotterdam maar ik denk dat O'Pazzo op de hoek van de Mariniersweg en de Hoogstraat nog steeds wel een aanrader is. Ziet er prachtig uit van binnen - ik ken degene die de inrichting heeft gemaakt - en heeft een mooie vegetarische kaart.Gaat ook op de lijst, dank je!
sam28 schreef: ↑do 03 nov 2022, 06:29 Geen idee of het er nog zit maar ik kwam jaaaaren terug graag -als veganist toen nog- bij de smaak van Afrika (destijds moest je lang van te voren reserveren) en look. Look was een knoflook restaurant.De smaak van Afrika en Look zijn helaas niet open voor Lunch. Maar, ik onthoud ze wel, voor als we weer 's avonds willen eten!![]()
Lizzy schreef: ↑do 03 nov 2022, 06:37 De smaak van Afrika en Look zijn helaas niet open voor Lunch. Maar, ik onthoud ze wel, voor als we weer 's avonds willen eten!De Smaak van Afrika is super! Die had ik niet genoemd omdat ze pas laat openen. Wij kwamen er heel vaak en het was er altijd heerlijk. Hondje ook welkom!