pearlsofpassion schreef: ↑wo 02 nov 2022, 16:04 Oh ja, dan is het wel logisch..Ja ik heb nu 6 grote bussen en kan ruim op tijd nieuwe bestellen. Dus dat moet nu wel goed gaan komen.
Nu kan je wel aan de voeding geraken begrijp ik?
Ivm met meer willen door de pijn, weet je vast ook dat het vooral het zuigen en minder het voedsel is dat ze wil?
Kan je daar ook op inspelen. Zuigen zonder voedsel kan ook prima. Bij borstvoeding laten we dan zuigen aan de lege borst (als dat kan), dat kan bij jou natuurlijk niet. Maar jij vind vast ook iets dat ze lekker vind om op te zuigen, in jouw armen. Dat troost idd het beste.
Mijn boobies doen dan wel geen dienst meer, maar Mama’s Macig Finger is een hele goede tweede! Op slechte dagen sabbelt ze uren op mijn vingers. Op de opvang wil ze nog wel een speen accepteren, maar als MMF in de buurt is, dan moet het die zijn.
En we troosten veel. Meneer loopt uren met haar in zijn armen of de draagzak. Bij mij ligt ze lekker op mijn borst te slapen. Als ze in goede doen is oefenen we voorzichtig met slaapjes op haarzelf doen, maar als ze zich niet oke voelt mag ze altijd bij ons zijn. Dat is het belangrijkste om haar te steunen.
Vandaag gaat het weer beter. We zullen ook moeten wennen aan de ups en downs. Ik hoop heel erg dat de downs iets minder heftig mogen worden, maar we zullen ons er voorlopig op in moeten stellen. En niet al te veel hoop krijgen als het goed gaat. Ik vind dat lastig, ik ervaar het elke keer weer als een klap. Wat ook wel komt omdat ik als het goed gaat best goed voor haar kan zorgen, maar als het niet goed gaat komt bijna alles op meneer aan. Ik kan het fysiek gewoon niet en dat doet me ook elke keer weer zeer.
Ik heb het vaker gezegd en ik zeg het weer. Ik ben heel blij met jullie, dat ik hier mijn verhaal wat kwijt kan en steun vind. Het helpt me echt.