Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
eelke schreef: ma 24 okt 2022, 20:33 Ik hoop ook dat er inmiddels een goed plan is, en dat jullie daarmee weer naar huis kunnen.

Ik heb een aquariumpje :D met nu zelfs al twee vissen erin, die zaten erbij. Het is mijn bedoeling dat er garnaaltjes in komen.
Leuk, garnalen! Hebben wij ook gehad in het aquarium. Onder de juiste omstandigheden heb je binnen korte tijd heel veel garnalen. ;D Veel meer dan eigenlijk de bedoeling was. ::)
Door eelke
Kaela schreef: ma 24 okt 2022, 20:35 Dank jullie wel allemaal. Na een lange dag hebben we iets meer antwoorden. Er zat geen melk in de test vorige week. Dus wat er nu speelt is iets anders. Morgen gaan we een open provocatie doen, dus dan krijgt ze koemelk en gaan we zien hoe ze reageert. Daaromheen puzzelen we de rest bij elkaar. Voor nu is ze enorm opgeknapt met pijnstilling, wat natuurlijk wel een enorme bevestiging is dat er echt iets in dat lijfje niet goed zit. Dit is geen gedrag, geen reactie op iets wat wij doen, geen overprikkeling. En daar zijn ze nu eindelijk echt van doordrongen.

We hebben haar vandaag makkelijk in slaap gekregen, in haar bedje weg kunnen leggen. De schoonmaak kwam en ze werd niet wakker, de arts en verpleegkundige liep in en uit en ze bleef slapen. Een groter verschil met hoe het de afgelopen tijd ging kun je niet hebben. Als ik een keer diep adem haalde werd ze al wakker, bij wijze van.

Morgen wordt een spannende dag. We zijn nu thuis om te slapen, morgenvroeg er snel weer heen.
Blijft ze nog een nachtje daar? Oh wacht, ik lees nu nog eens, jullie zijn thuis, ik denk dan met zn allen.
En hoe zat het ook al weer met reflux?

Ik hoop zo dat jullie wat duidelijkheid krijgen :-*
Door eelke
-Annemarie- schreef: ma 24 okt 2022, 20:48 Leuk, garnalen! Hebben wij ook gehad in het aquarium. Onder de juiste omstandigheden heb je binnen korte tijd heel veel garnalen. ;D Veel meer dan eigenlijk de bedoeling was. ::)
Ja, nu nog de juiste omstandigheden creëren. Voor nu zit er nogal veel alg in. En moet ie ook nog ingericht. Daar eerst maar eens mee aan de slag, voor ik er garnaaltjes in zet.
Door Sonja
Kaela schreef: ma 24 okt 2022, 20:35 Dank jullie wel allemaal. Na een lange dag hebben we iets meer antwoorden. Er zat geen melk in de test vorige week. Dus wat er nu speelt is iets anders. Morgen gaan we een open provocatie doen, dus dan krijgt ze koemelk en gaan we zien hoe ze reageert. Daaromheen puzzelen we de rest bij elkaar. Voor nu is ze enorm opgeknapt met pijnstilling, wat natuurlijk wel een enorme bevestiging is dat er echt iets in dat lijfje niet goed zit. Dit is geen gedrag, geen reactie op iets wat wij doen, geen overprikkeling. En daar zijn ze nu eindelijk echt van doordrongen.

We hebben haar vandaag makkelijk in slaap gekregen, in haar bedje weg kunnen leggen. De schoonmaak kwam en ze werd niet wakker, de arts en verpleegkundige liep in en uit en ze bleef slapen. Een groter verschil met hoe het de afgelopen tijd ging kun je niet hebben. Als ik een keer diep adem haalde werd ze al wakker, bij wijze van.

Morgen wordt een spannende dag. We zijn nu thuis om te slapen, morgenvroeg er snel weer heen.
Ik hoop dat jullie een goede nacht hebben en even bij kunnen tanken. En ik hoop nog harder dat er snel meer duidelijkheid komt over wat deze problemen nu precies veroorzaakt.

Wij zijn na veel gezoek vanwege tig wegopbrekingen en omleidingsroutes uiteindelijk aangekomen bij ons vakantiehuisje. Nou ja, huisje.... ::) Het is zo groot dat ik er zowat in verdwaal. ;D
Door pearlsofpassion
Daar was ik al bang voor. Dat er geen melk in zat... :-\
En toch zo'n reactie...

Hopelijk wordt er nu snel iets gevonden.
Reflux kan idd ook heel lelijk doen. Slokdarm verbranden en zo...
Dat gaat met bepaalde voeding ook een stuk beter dan met andere.

Arm meisje.
Goed dat ze nu goed slaapt. :-*
Door Kaela
eelke schreef: ma 24 okt 2022, 21:27 Blijft ze nog een nachtje daar? Oh wacht, ik lees nu nog eens, jullie zijn thuis, ik denk dan met zn allen.
En hoe zat het ook al weer met reflux?

Ik hoop zo dat jullie wat duidelijkheid krijgen :-*

Nee Nina is nog niet thuis. Als het goed is mag ze vanmiddag mee naar huis, na de test.

Ben net wakker, heb behoorlijk goed geslapen. Zo maar in de kleren en die kant weer op.
Door sam28
:bigarmhug: :bigarmhug:

Fijn dat ze er nu van doordrongen zijn dat er iets is maar vreselijk dat jullie zo lang niet serieus zijn genomen. Daar zou ik nog een pittig gesprek over voeren.
Wat fijn dat ze met pijnstilling nu zoveel beter is. Hopelijk vinden ze de oorzaak en is het goed te behandelen.
Door eelke
De vissen hebben een nieuwe bodem en echte plantjes. Er is een algeneter-vis, en een zalm-vis. Die laatste is wel een probleempje, want die is zielig alleen, maar die gaat ook mijn garnalen opeten.

Dus nu weet ik nog even niet wat te doen. Hij is wel zielig in zijn up nu, de algeneten wil natuurlijk niet als een school zwemmen. Maar eerst de bak maar weer even opnieuw laten 'indraaien'.

Ik vind het wel gezellig. Ik heb goedemorgen tegen ze gezegd, en ik voel me toch wel weer een beetje een huisdierenbaasje nu :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door