Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
::) :D
Terror terriër in de bocht
We dachten vanavond gebakken mosselen te eten
Baas was net terug , mosselen nog in de tas . Er was even iemand aan de deur die om hulp vroeg . Baas even weg om te helpen
Ik stond even onder de douche , en de tang heeft zeker drie ons mosselen opgevreten
Nou , eens zien wat de nacht ons brengt
:P
Door Tibbies
Haha, hier een keer rosbief uit de boodschappentas geroofd. Ik kwam thuis van boodschappen doen en moest verschrikkelijk plassen.... Terug in de keuken zag ik dat Noa haar bek stond af te likken. De Rosbief was keurig uit de verpakking gehaald.
Door pike
smulpaap schreef: ma 24 okt 2022, 17:02 ::) :D
Terror terriër in de bocht
We dachten vanavond gebakken mosselen te eten
Baas was net terug , mosselen nog in de tas . Er was even iemand aan de deur die om hulp vroeg . Baas even weg om te helpen
Ik stond even onder de douche , en de tang heeft zeker drie ons mosselen opgevreten
Nou , eens zien wat de nacht ons brengt
:P
Tenzij ze met schelp en al zijn opgegeten niet zo veel denk ik. Die mafketels van mij aten ze "vers" van het strand. Kraakten gewoon de aangespoelde mosselen. Armagnac schraapte de Alikruiken van de rotsblokken ::)
Door smulpaap
Tibbies schreef: ma 24 okt 2022, 17:48 Haha, hier een keer rosbief uit de boodschappentas geroofd. Ik kwam thuis van boodschappen doen en moest verschrikkelijk plassen.... Terug in de keuken zag ik dat Noa haar bek stond af te likken. De Rosbief was keurig uit de verpakking gehaald.

Ja . Ze zijn zo vlug als een vlo :biggrin2:
Door smulpaap
pike schreef: ma 24 okt 2022, 20:40 Tenzij ze met schelp en al zijn opgegeten niet zo veel denk ik. Die mafketels van mij aten ze "vers" van het strand. Kraakten gewoon de aangespoelde mosselen. Armagnac schraapte de Alikruiken van de rotsblokken ::)
Dit waren dus gebakken mosselen , nog lekker warm :biggrin2:
Het is tot nu toe een winderige avond :biggrin2: ze schrikt wakker van haar eigen scheten . Hopelijk geen spuitpoep vannacht
Door smulpaap
dinky89 schreef: di 25 okt 2022, 11:50 Fijn dat het alleen bij winderigheid is gebleven en geen rotzooi in de vorm van spuitpoep :)
Nee . Daar word je niet blij van als je geen tuin meer hebt .
Door pike
smulpaap schreef: ma 24 okt 2022, 21:38 Dit waren dus gebakken mosselen , nog lekker warm :biggrin2:
Het is tot nu toe een winderige avond :biggrin2: ze schrikt wakker van haar eigen scheten . Hopelijk geen spuitpoep vannacht
Al gebakken ook nog en lekker warm die weet wel wat ze pikt ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door