Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Ik vind het heel moeilijk om te kiezen en vind ze ook nog eens bizar duur. Heeft iemand "leuke" urnen ideeën? Het is in dit geval voor een kat.
Als ik een urne wil met een pootafdruk dan moet ik dat vandaag beslissen. Dat kost dan 130 euro voor een kleine ronde urne met pootafdruk en naam erop.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Lizzy
smulpaap schreef: wo 19 okt 2022, 11:42 En eerst een Asbus, en later een keuze maken ?
Dat zou ik ook doen. Dan kun je op je gemak rondkijken. De asbusjes kosten in de regel niks.
Door hannabelgje
smulpaap schreef:En eerst een Asbus, en later een keuze maken ?
Ja dat wilde ik eigenlijk ook maar je kunt naderhand niks meer kiezen met een pootafdruk.

Door Anne in Zweden
Ik heb deze gekocht voor Lupi. Het grootste deel van de as wordt begraven in de bus waarmee ze weer terugkomt van het crematorium (over 6-8 weken pas, zolang duurt dat hier in noordelijk Zweden :( ), een klein beetje komt in deze mini-urn. De andere drie van onze eerste roedel (Scotch, Max en Laika) hebben ook allemaal zo'n traan, ieder in een eigen kleur.

https://www.voordeligeashangers.nl/prod ... rose-goud/
Afbeelding

Hanna, ik begrijp niet goed waarom je later niets meer met een pootafdruk zou kunnen kiezen? Of zie je ertegenop om de as t.z.t. zelf over te schudden in de definitieve urn? Zou iemand anders dat dan voor je kunnen doen?

Bij voordeligeashangers.nl hebben ze best wat keuze met pootafdrukken. Voor minder dan 130 € ook. https://www.voordeligeashangers.nl/prod ... ren-urnen/
Door zurca
Anne, ik denk omdat het om een pootafdruk van Wasabi zelf gaat..

Hanna zou het een optie zijn om een pootafdruk te laten maken en deze bewaren. Om dan rustig een mooie urn uit te zoeken. Dan heb je wel geen urn met zijn pootafdruk maar wel zijn pootafdruk...
Door hannabelgje
Ja gaat inderdaad om een pootafdruk van hemzelf. Besloten dat ik dat niet ga doen. Ik vind 130 euro voor een urne echt veel te veel geld. Hij gaat dus nu in een asbus en dan ga ik op mijn gemak een urne kiezen. Het gaat erom dat hij weer terug thuis komt en waar hij in zit is van ondergeschikt belang.

Door Ronald
Ik heb Nox hier nog steeds in een asbus staan. Ik heb nog altijd geen mooie urn gevonden. Of wel een hele mooie, maar die was dan zo godvergeten duur.

Het zit nog altijd in de planning om haar uit te strooien. Maar ja... dat komt er niet van, ook niet omdat ik het niet samen wil/kan doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door