Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kromfohrlanders schreef: ↑di 18 okt 2022, 15:42 We gaan langzaam vooruit.Goeie vraag Karen! Maar mijn hond deed precies hetzelfde na de operatie. Uiteindelijk naar een fysiotherapeut gegaan en met oefeningen ging het echt super rap beter en belaste ze d'r geopereerde poot ook weer.
Ze vindt de dagelijkse verzorging van die externe pen verschrikkelijk, en moet verder verplicht aangekleed rondlopen want anders trekt ze de bandage er weer vanaf..
Maandags heb ik hondenschool dagje, dan geef ik een paar groepen les in agility en train ik zelf ook met mijn dames.
Doutze gaat dan naar een oppas, een dame paar huizen verderop. Daar krijgt ze de hele dag onwijs veel aandacht en knuffels enzo.
Ik heb er een bench geplaatst zodat ze haar af en toe ook even weg kunnen zetten indien nodig.
Haar man heeft onlangs een heupoperatie gehad dus die ligt veel op een bed in de woonkamer en dan mag Doutze bij hem lekker op het bed slapen... wordt helemaal niet verwend verder hoor.. ;-)
Het stomme is, thuis loopt ze uitsluitend op 3 poten. De geopereerde poot belast ze niet.
Alleen onder commando kan ze stapjes op 4 poten zetten. Als er koekjes te verdienen zijn doet ze het wel en kan ze heus lopen op 4, maar vrijwillig doet ze het niet.
Bij de oppas echter loopt ze hoofdzakelijk op 4 poten, bij hun in huis stapt ze gewoon rond op 4 en als ze haar even mee naar buiten nemen voor het toilet stapt ze ook gewoon op 4... met af en toe een huppeltje...
Dat snap ik niet zo goed... zit ze mij nu gewoon in de maling te nemen met haar zielige gehuppel?
Of doet ze daar stoerder dan ze is?? (kan beide..)
Karen