Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Vandaag bij de Boerenbond langs geweest. Voor de vachtverzorging een kam en een nieuwe slickerborstel gekocht. Ook een mooie grote stevige reismand. De reismand die we hadden is stuk kleiner en stuk handzamer maar ze zullen niet klein blijven ::) voor het ophalen is de mand die we hadden wel prima.

Heb mij er ook toe gezet het speelgoed uit te zoeken. Was voor H de bevestiging dat ik voorlopig geen nieuw speelgoed mag kopen ;D Maar misschien mag ik de speelrail wel uitbreiden als ik hem lief aan kijk ::)
Nu wel spijt dat ik mijn uitschuifhengel deze zomer aan collega heb gegeven toen zij kittens had. Heb die op internet ook nog niet gevonden, werd jaren geleden verkocht op een kattenshow. Voordeel was dat het speeltje aan een stevig ijzerdraad bevestigd zat die niet stuk ging. Collega vroeg mij ook nog waar ik die had gekocht omdat een van haar kittenkopers die ook wilde kopen vanwege de sloop bestendigheid :biggrin2:
Door dinky89
Klopt, karakter van het ras is zeer zachtaardig naast een superzachte vacht ;)
Zaterdag weer even met ze knuffelen :D
Door tt-tjes
dinky89 schreef: vr 07 okt 2022, 15:50
Nu wel spijt dat ik mijn uitschuifhengel deze zomer aan collega heb gegeven toen zij kittens had. Heb die op internet ook nog niet gevonden, werd jaren geleden verkocht op een kattenshow. Voordeel was dat het speeltje aan een stevig ijzerdraad bevestigd zat die niet stuk ging. Collega vroeg mij ook nog waar ik die had gekocht omdat een van haar kittenkopers die ook wilde kopen vanwege de sloop bestendigheid :biggrin2:
Maar die kun je toch terugvragen? Of heb je hem echt cadeau gedaan?
Door Inge en Bono
dinky89 schreef: vr 07 okt 2022, 15:50 Vandaag bij de Boerenbond langs geweest. Voor de vachtverzorging een kam en een nieuwe slickerborstel gekocht. Ook een mooie grote stevige reismand. De reismand die we hadden is stuk kleiner en stuk handzamer maar ze zullen niet klein blijven ::) voor het ophalen is de mand die we hadden wel prima.

Heb mij er ook toe gezet het speelgoed uit te zoeken. Was voor H de bevestiging dat ik voorlopig geen nieuw speelgoed mag kopen ;D Maar misschien mag ik de speelrail wel uitbreiden als ik hem lief aan kijk ::)
En als je zoekt op flirtpole hond? Bv:
https://petshome.nl/product/schulze-hen ... gL_svD_BwE
https://www.amazon.nl/interactief-speel ... pons&psc=1
Door dinky89
Uiteindelijk vooral veel geknuffeld en gespeeld ipv foto's gemaakt dus weinig om te spammen ::)
PXL_20221015_141438845.MP.jpg
PXL_20221015_141438845.MP.jpg (3.9 MiB) 792 keer bekeken
PXL_20221015_130417731.jpg
PXL_20221015_130417731.jpg (3.59 MiB) 792 keer bekeken
Door dinky89
Ja, die met het rooie neusje op de bovenste foto komt bij ons ;) Bij het spelen was ze ook de brutaalste :biggrin2: twee weken terug hadden we haar al uitgekozen.
Jop was vooral in dromenland dus die staat niet op de speelfoto maar heeft wel heerlijk bij mij op schoot gelegen :)
Door dinky89
IMG_0413.JPG
Onze mooie Jop :)
IMG_0413.JPG (4.91 MiB) 777 keer bekeken
IMG_0401.JPG
Iza aan het stoeien met nestgenootje
IMG_0401.JPG (6.02 MiB) 777 keer bekeken
IMG_0396.JPG
Nog beschikbaar
IMG_0396.JPG (6.75 MiB) 777 keer bekeken
Nog wel een paar mooie foto's gevonden op mijn fototoestel :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”