eelke schreef: ↑vr 14 okt 2022, 12:59
Ja, dat is wel een goede om er zo naar te kijken. 2 euro. Komt wel bij dat ik er ook nog een bril naast moet hebben. En oogdruppels want droge ogen en hooikoorts. Dure hobby, dat kijken
zeker als je op jaarbasis rekent. Beter maar per dag bekijken dan inderdaad. En fijn dat dat nu wel scherp kan
Denk ook wel na over implantaten, want die heb je er dan toch ook wel weer vrij snel uit. Maar dat geld moet je wel in een keer hebben, en het is ook wel eng
maar het idee, dat je sochtends wakker wordt, je ogen open doet, en meteen kan zien, whoahhh!
Dat laatste is geweldig, dat kan ik beamen

! En met eng valt het mee
Mijn eerste implantaat was zo'n 12 jaar geleden, en de laatste een jaar of 4 terug (niet écht alleen als implantaat, maar omdat ik staar had).
Helaas, met een grote min-sterkte (heb jij dat ook Eelke?) heb je grote oogbollen en o wee als je oog dan 0,0003 mm van vorm verandert, dan heb je toch weer een bril nodig. Daar kwam ik afgelopen jaar achter, dus nu heb ik toch ook weer zo'n ding op m'n neus (-1 en -1,25)
Het is allemaal niet goedkoop maar als je kijkt naar je comfort en de prijs per dag (goeie tip Annemarie!) is het eigenlijk peanuts. Die berg geld die je eerst uitgeeft moet je eigenlijk zo snel mogelijk vergeten (het doet wel zeer hoor

) en genieten van je goeie zicht!