Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door baileys
Gisteren hebben Rees en ik een proefles detectie gedaan. En nou kan je als baas van je 14,5 jaar oude hond wel bedenken tot dat leuk is. Maar nog leuker is als dan blijkt tot je hond het super leuk vind.
Nog leuker is als de juf en passant nog laat vallen tot je hondje een natuurtalent is. De glim je nog harder als de grootste glimworm.
Door Siberienne
Leuke berichten hier!

Wij hebben vanmorgen heerlijk een paar uur door het bos gewandeld, zonnetje erbij en zowaar een makkelijk pad zonder veel stijgen en dalen, best een unicum hier ;D
Door pearlsofpassion
8uur! Dat is echt heel lang..
Dat heb ik de eerste 9 maand nooit geweten. Voor het jaar werd het ook nooit een gewoonte.
Maar ik was nog thuis, dus dat was ook niet erg. Ik had daar allemaal niet zoveel last van. Ook niet met het thuiszitten ed.. Anders had ik er uiteraard ook geen 3 zo kort op elkaar gehad. :P

Fijn dat ze 8 uur sliep en dat jij daar erg van genoot. :) Ik ben blij voor je. Hopelijk maakt Nina er dan wel snel een gewoonte van. :P
Jullie lijken wel zowat je draai te vinden. :-*
Door Kaela
pearlsofpassion schreef: ma 10 okt 2022, 06:44 8uur! Dat is echt heel lang..
Dat heb ik de eerste 9 maand nooit geweten. Voor het jaar werd het ook nooit een gewoonte.
Maar ik was nog thuis, dus dat was ook niet erg. Ik had daar allemaal niet zoveel last van. Ook niet met het thuiszitten ed.. Anders had ik er uiteraard ook geen 3 zo kort op elkaar gehad. :P

Fijn dat ze 8 uur sliep en dat jij daar erg van genoot. :) Ik ben blij voor je. Hopelijk maakt Nina er dan wel snel een gewoonte van. :P
Jullie lijken wel zowat je draai te vinden. :-*
Ja dat is echt heel lang, ik was stomverbaasd. En ik voel me nu ook alsof ik vannacht een infuus met red bull heb gehad. Weet gewoon niet wat ik met mezelf moet!

Ik vind de nachtvoeding ook totaal geen punt. Dat is nu routine en ik heb daar qua vermoeidheid ook niet echt last van. Alleen de laatste weken was ze na de nachtvoeding zo onrustig dat ik dan niet of maar heel slecht sliep. Korte stukjes, veel wakker schrikken van haar. Vaak werd ze zelf ook weer wakker en dan kon ik haar alleen op mij verder laten slapen. En dat breekt wel op. Het maakt mij niets uit of ze nu door wil gaan slapen, of nog een nachtvoeding wil, als er maar rust in het slapen komt! Want dan ziet de wereld er zoveel leuker uit.
Door hannabelgje
Goed bezig Karin!
Vandaag voor het eerst sinds pfeiffer met de fiets boodschappen gedaan. Wel moe nu maar het ging. Langzaam gaat het beter.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Kim_S
Na een jaar keihard werken en een hoop tegenslagen in het team, daarnet een super-positief functioneringsgesprek gehad. Mijn werk wordt ontzettend gewaardeerd. Helemaal blij mee :)
Door Siberienne
Kim_S schreef: ma 10 okt 2022, 17:08 Na een jaar keihard werken en een hoop tegenslagen in het team, daarnet een super-positief functioneringsgesprek gehad. Mijn werk wordt ontzettend gewaardeerd. Helemaal blij mee :)
👍🏻💪🏼💪🏼💪🏼 You rock! ;)
Door doranto
Onze ochtendwandeling zit er weer op
20221011_094711.jpg
20221011_094711.jpg (4.45 MiB) 714 keer bekeken
Geluksmomentje van Honyx en Phemke...
Op de terugweg kwamen we verschillende groepjes kinderen tegen die kennelijk met een wandeltocht bezig waren ofzo.
Hun knuffelvoorraad heeft weer een flinke buffer gekregen :D :biggrin2:
Door smulpaap
doranto schreef: di 11 okt 2022, 11:28 Onze ochtendwandeling zit er weer op 20221011_094711.jpg

Geluksmomentje van Honyx en Phemke...
Op de terugweg kwamen we verschillende groepjes kinderen tegen die kennelijk met een wandeltocht bezig waren ofzo.
Hun knuffelvoorraad heeft weer een flinke buffer gekregen :D :biggrin2:
Heerlijk wandelgebied zeg :)
En mooi weer , zalig hoor
Haha , ja kinderen :biggrin2: dat vind onze freule ook altijd erg leuk
Door pearlsofpassion
Kaela schreef: ma 10 okt 2022, 07:44 Ja dat is echt heel lang, ik was stomverbaasd. En ik voel me nu ook alsof ik vannacht een infuus met red bull heb gehad. Weet gewoon niet wat ik met mezelf moet!

Ik vind de nachtvoeding ook totaal geen punt. Dat is nu routine en ik heb daar qua vermoeidheid ook niet echt last van. Alleen de laatste weken was ze na de nachtvoeding zo onrustig dat ik dan niet of maar heel slecht sliep. Korte stukjes, veel wakker schrikken van haar. Vaak werd ze zelf ook weer wakker en dan kon ik haar alleen op mij verder laten slapen. En dat breekt wel op. Het maakt mij niets uit of ze nu door wil gaan slapen, of nog een nachtvoeding wil, als er maar rust in het slapen komt! Want dan ziet de wereld er zoveel leuker uit.
Ik snap het helemaal.. :biggrin2:
Idd, goed bezig. :-*
Door Kaela
Vandaag kwam de fysio voor Nina. Haar nekje werd helemaal goedgekeurd. En toen mocht ze eventjes rechtop zitten. Dat wil ze zo graag en ze heeft ons geleerd hoe we dat kunnen doen.

Nina vond het zo mooi, ze ging keihard schaterlachen! Wat een heerlijke pret was dat! Zo hebben we haar nog niet eerder gezien. Morgen mogen we weer, nu al zin in!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door