Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑ma 10 okt 2022, 06:44 8uur! Dat is echt heel lang..Ja dat is echt heel lang, ik was stomverbaasd. En ik voel me nu ook alsof ik vannacht een infuus met red bull heb gehad. Weet gewoon niet wat ik met mezelf moet!
Dat heb ik de eerste 9 maand nooit geweten. Voor het jaar werd het ook nooit een gewoonte.
Maar ik was nog thuis, dus dat was ook niet erg. Ik had daar allemaal niet zoveel last van. Ook niet met het thuiszitten ed.. Anders had ik er uiteraard ook geen 3 zo kort op elkaar gehad.
Fijn dat ze 8 uur sliep en dat jij daar erg van genoot.Ik ben blij voor je. Hopelijk maakt Nina er dan wel snel een gewoonte van.
![]()
Jullie lijken wel zowat je draai te vinden.![]()
doranto schreef: ↑di 11 okt 2022, 11:28 Onze ochtendwandeling zit er weer op 20221011_094711.jpgHeerlijk wandelgebied zeg
Geluksmomentje van Honyx en Phemke...
Op de terugweg kwamen we verschillende groepjes kinderen tegen die kennelijk met een wandeltocht bezig waren ofzo.
Hun knuffelvoorraad heeft weer een flinke buffer gekregen![]()
![]()
Kaela schreef: ↑ma 10 okt 2022, 07:44 Ja dat is echt heel lang, ik was stomverbaasd. En ik voel me nu ook alsof ik vannacht een infuus met red bull heb gehad. Weet gewoon niet wat ik met mezelf moet!Ik snap het helemaal..
Ik vind de nachtvoeding ook totaal geen punt. Dat is nu routine en ik heb daar qua vermoeidheid ook niet echt last van. Alleen de laatste weken was ze na de nachtvoeding zo onrustig dat ik dan niet of maar heel slecht sliep. Korte stukjes, veel wakker schrikken van haar. Vaak werd ze zelf ook weer wakker en dan kon ik haar alleen op mij verder laten slapen. En dat breekt wel op. Het maakt mij niets uit of ze nu door wil gaan slapen, of nog een nachtvoeding wil, als er maar rust in het slapen komt! Want dan ziet de wereld er zoveel leuker uit.