De nieuwe lijnen zijn geleverd
10 meter Biotane , 3 meter degelijk leer , en een 5 meter lijn die in te korten is naar 2,5 meter
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
yazzie schreef: ↑do 06 okt 2022, 12:03 Mooi! Ik moet ook nieuwe lijnen.Dit is maatje Russell . Gaat naar het gewicht van je hond . Hier loopt ook iemand met een labrador met biothane lijn . Bij elke maat lijn staat bv hoeveel ie kan hebben , deze 160 kg![]()
Zijn die biotane lijnen echt echt sterk genoeg voor 45 kilo hond? Het ziet er zo niet heel sterk uit...![]()
Fijn dat de butler weer een plekje vrij heeft op schootEn succes met de training vandaag!
![]()
yazzie schreef: ↑do 06 okt 2022, 12:03 Mooi! Ik moet ook nieuwe lijnen.En mocht je twijfelen, of advies nodig hebben![]()
Zijn die biotane lijnen echt echt sterk genoeg voor 45 kilo hond? Het ziet er zo niet heel sterk uit...![]()
Fijn dat de butler weer een plekje vrij heeft op schootEn succes met de training vandaag!
![]()
Siberienne schreef: ↑zo 09 okt 2022, 13:58 Aaaah wat ziet dat er schattig uit, je draakjeEr is ook de Flexi Xtreme . Voor honden tot 65 kg .![]()
Even off topic @ Yazzie;
Ik had ook een biothane lijn voor Spot, voordeel dat ze zo makkelijk schoon te houden zijn. Nou was Spot ‘maar’ 25 kg maar die lijn heeft wat klappen gekregen (meneer in volle sprint) en dat ging goed.
Maar ik heb uiteindelijk toch liever een flex, heb een flex met band voor een hond tot 50 kg geloof ik en dat gaat prima. Heb geloof ik nu een keer een nieuwe moeten kopen omdat de veer kaduuk was. Vooral omdat de flex niet door zand /modder sleept.
Siberienne schreef: ↑zo 09 okt 2022, 13:58 Aaaah wat ziet dat er schattig uit, je draakjeIk gebruik ook altijd biothane-lijnen, en mijn ervaring is dat de lijn zelf heel veel kan hebben, maar dat de bevestigingsdelen het als eerste begeven. En vouwen in de lijn (bijv. in de lus voor je hand) willen nog weleens doorslijten. Al duurt dat best heel lang, dus dat zou voor mij geen reden zijn geen biothane te kopen.![]()
Even off topic @ Yazzie;
Ik had ook een biothane lijn voor Spot, voordeel dat ze zo makkelijk schoon te houden zijn. Nou was Spot ‘maar’ 25 kg maar die lijn heeft wat klappen gekregen (meneer in volle sprint) en dat ging goed.
Maar ik heb uiteindelijk toch liever een flex, heb een flex met band voor een hond tot 50 kg geloof ik en dat gaat prima. Heb geloof ik nu een keer een nieuwe moeten kopen omdat de veer kaduuk was. Vooral omdat de flex niet door zand /modder sleept.