eelke schreef: ↑ma 03 okt 2022, 16:49 Hier warmt de zon het op. Als hij zoals vandaag zo schijnt zet ik het ventilatierooster open en in de middag ook het raam op een kier. Warme en schone lucht binnen. Vanavond dan weer vroeg het rolluik en gordijnen dicht zodat de warmte binnen blijft.Ik doe m'n ledlampjessnoer op het dressoir aan als het zo somber is in huis, dat licht de boel toch een klein beetje op
Vorige week had ik regelmatig kaarsen aan, ook overdag. Het was zo donker en depri binnen, de kaarsen geven dan en warmte, en een gezellig licht.
Vattenfall doet wel een beetje raar. Vanmorgen zou ik ineens mijn termijnbedrag moeten verlagen want ik zou 150 terug krijgen, terwijl ik vorige week moest verhogen want 200 bijbetalen. Ik merk wel dat ze steeds een paar dagen eerder waren met een nieuw termijnbedrag voorstel, voordat ze lieten weten dat de prijzen omhoog zouden gaan. Misschien werkt het nu hetzelfde de andere kant op, met dat prijsplafond.

Kaarsjes zijn ook leuk, die geven inderdaad nog een beetje warmte.
Wat is dat nou met Vattenfall? Ik krijg een mail (15/9) dat ze de prijzen gaan verhogen en voor meer informatie kan ik naar de site maar daar staat ook alleen maar vaag geklets 'we weten het nog niet' en zo

Er komt een prijsplafond aan maar intussen verhogen ze de prijzen

Ik kreeg nu ook het advies om te verlagen naar 100 waar eerst 250 werd geadviseerd als termijnbedrag..