Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Ik heb een andere auto gekocht en nu wilde ik daar een verzekering voor regelen. Vragen ze boven de 100 euro per maand aan premie. Die zijn gek geworden ofzo. Ik ga wel ff shoppen voor een andere verzekering want dat vind ik een belachelijk bedrag zeker voor zo'n kleine auto.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door yazzie
Sonja schreef: wo 28 sep 2022, 14:26 Hierbij het vervolg op mijn UWV-traject:
Mijn zoekgeraakte formulier is boven water en ik heb vandaag een prettig gesprek gehad met de verzekeringsarts die zeker begrip had voor mijn situatie. Dus bij deze is het UWV voorlopig even geen klaag meer! :biggrin2:
Wat fijn om te lezen Sonja. :) Ben heel blij voor je dat je een verzekeringsarts hebt getroffen waar je een goede communicatie mee had en volgens mij ook het gevoel had dat hij jou goed begreep en begrip toonde. Aan zo'n gesprek heb je echt iets.

Ik heb afgelopen week ook maar weer eens het UWV gebeld want ja, ook mijn termijn waarop een beslissing had genomen moeten zijn is echt wel verstreken. ::) Ook weer heel vriendelijk te woord gestaan, meerdere keren excuses gehad en het advies gekregen om melding te maken van een te late beslissing. Dus een vrolijke kaart met klaprozen toegestuurd met daarin een iets minder leuke boodschap ;) ... Als het goed is :biggrin2: krijg ik hiervan een bevestiging en zijn ze verplicht om dan binnen twee weken te beslissen. Daarnaast de tip gekregen om een voorschot aan te vragen. Okay...
Door pearlsofpassion
Laatste werkdag...
Laatste uren van de laatste werkdag.
Het zit er bijna op...

Ik ga het toch missen...

Ik vind wel een andere job. Er is blijkbaar werk genoeg tegenwoordig. En dan hopelijk iets dat toch nog beter bij me past.
Ik heb er een goed oog in.
Maar toch... Afscheid nemen is nooit leuk.

Ik kreeg aan doosje pralines en een fles prosecco van de collega's met lieve woorden erbij. En dat raakt me toch wel...

Snif...
Door hannabelgje
pearlsofpassion schreef:Laatste werkdag...
Laatste uren van de laatste werkdag.
Het zit er bijna op...

Ik ga het toch missen...

Ik vind wel een andere job. Er is blijkbaar werk genoeg tegenwoordig. En dan hopelijk iets dat toch nog beter bij me past.
Ik heb er een goed oog in.
Maar toch... Afscheid nemen is nooit leuk.

Ik kreeg aan doosje pralines en een fles prosecco van de collega's met lieve woorden erbij. En dat raakt me toch wel...

Snif...
Vreselijk vind ik dat altijd als het niet je eigen keuze is. Ik hoop dat je vlug iets leuks tegenkomt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door - pien -
Ineens een factuur toegestuurd gekregen die 5 euro hoger is dan normaal, zonder dat ik ben ingelicht van te voren ? ? ?
Budget Alles-in-1 in de bocht >:(
TV 1 euro duurder en internet 4 euro duurder.
Ze krijgen een gepeperde mail van me!
Door dinky89
Aaargh denk je het dak dicht te hebben, lekt het nog vanaf de dorpel op de tweede verdieping onder het raam naar de woonkamer doordat ze blijkbaar met de dorpel hebben lopen klooien bij het plaatsen van de kozijnen >:( Wel fijn dat het dak de watertest heeft doorstaan met de regen. Jammer dat we nu weer iets hebben dat niet goed blijkt te zijn met de kozijnen >:(
Door - pien -
dinky89 schreef: za 01 okt 2022, 13:11 Aaargh denk je het dak dicht te hebben, lekt het nog vanaf de dorpel op de tweede verdieping onder het raam naar de woonkamer doordat ze blijkbaar met de dorpel hebben lopen klooien bij het plaatsen van de kozijnen >:( Wel fijn dat het dak de watertest heeft doorstaan met de regen. Jammer dat we nu weer iets hebben dat niet goed blijkt te zijn met de kozijnen >:(
Het blijft maar geklooi met die kozijnen van jullie :-\
Door Sonja
yazzie schreef: vr 30 sep 2022, 12:12 Wat fijn om te lezen Sonja. :) Ben heel blij voor je dat je een verzekeringsarts hebt getroffen waar je een goede communicatie mee had en volgens mij ook het gevoel had dat hij jou goed begreep en begrip toonde. Aan zo'n gesprek heb je echt iets.

Ik heb afgelopen week ook maar weer eens het UWV gebeld want ja, ook mijn termijn waarop een beslissing had genomen moeten zijn is echt wel verstreken. ::) Ook weer heel vriendelijk te woord gestaan, meerdere keren excuses gehad en het advies gekregen om melding te maken van een te late beslissing. Dus een vrolijke kaart met klaprozen toegestuurd met daarin een iets minder leuke boodschap ;) ... Als het goed is :biggrin2: krijg ik hiervan een bevestiging en zijn ze verplicht om dan binnen twee weken te beslissen. Daarnaast de tip gekregen om een voorschot aan te vragen. Okay...
Hopelijk gaat die beslissing er toch een beetje vlot komen!
Door Too
@PoP
dat geeft altijd even een dip, afscheid nemen maar , zoals je zelf ook al schrijft, op dit moment is het niet heel moeilijk om een andere baan te vinden.
Er komt vast weer iets leuks en passend op je pad.

@Dinky
Pfff er komt steeds weer íets bovendrijven
Stom is dat!
Door smulpaap
rosmin schreef: ma 03 okt 2022, 12:43 De hele ochtend al kettingzaag gebrom, wat word ik daar toch moe van... >:(
Pff nou . Verschrikkelijk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door