Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Pffuuutttt pfffuuuttttt (nafluiten)! Wat een prachtige kittens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een plaaaaaaaaaaatjes!
Door pearlsofpassion
dinky89 schreef: za 01 okt 2022, 17:53 Als ik dat zo lees kan ik in jouw ogen nooit genoeg foto's plaatsen PoP ::)
Het zijn inderdaad Ragdolls ;)
Jaren geleden al gezien bij 101cats en afgelopen voorjaar had een collega een nestje waar ik meerdere keren ben wezen kijken. Toen was ik helemaal verkocht want in het echt waren ze net zo geweldig als ik dacht.
;D ;D

Ja idd! Ik heb er ook ooit eentje in het echt gezien. Dat bevestigde ook alleen maar mijn gevoel toen.
Het zijn echt perfecte katten, het enige nadeel is dat er ook af en toe wel wat hartafwijkingen voorkomen in het ras. Net als bij de Maine coon (wel een ander gen).
Maar dat weegt niet op tegen hun karakter en uiterlijk.
Ik ben echt heel erg blij voor jullie. :-*
Door dinky89
PXL_20220930_145816299.jpg
PXL_20220930_145816299.jpg (3.03 MiB) 801 keer bekeken
Lekker eten met zijn allen. Overigens alleen nestje van de kater, poesje zat nog achter puppyrenpanelen in de woonkamer ;)
Door pike
Wow, wat een aparte beestjes, die vind zelfs ik als niet-kattenmens bijzonder fraai :D :D
Veel plezier alvast met de voorbereidingen!
Door Tanna
Oh, wat een schoonheden! Ik wilde een jaar of 30 terug heel graag een Ragdoll maar die werden in Nederland eigenlijk niet gefokt. Nu ik je foto's zie ben ik weer helemaal verkocht.......
Door zurca
Oh wauw zeg....wat een prachtige katten!
Zo leuk voor jullie...succes met het aftellen tot ze thuis mogen komen.
Door dinky89
Vandaag op dierendag overheerst vooral weer even het gemis van Dinky. Wat dat betreft is het wel goed dat ze hier nog niet direct rondlopen maar we rustig aan het idee kunnen wennen dat er straks twee druktemakers komen :biggrin2:

Afgelopen weekend wel heerlijk in de dierenwinkel rondgelopen om goed te bedenken wat we nog extra moeten aanschaffen nu er twee doerakken bij ons komen wonen in plaats van 1 kat zoals we hiervoor hadden. H houdt mij al goed tegen wat betreft het kopen van speelgoed ;D
Hebben namelijk nog genoeg (ook ongebruikt) speelgoed liggen van Dinky waar ik nog doorheen moet. Ook krijgen we in ieder geval een speeltunnel mee vanuit de fokker.

Wel afgesproken om 15 oktober nog weer even langs te gaan voordat we ze in november daadwerkelijk mee naar huis mogen nemen :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door