Ik moest mijn telefoon terug zetten naar fabrieksinstellingen maar ben nu mijn icoontje kwijt van barfplaats.
Kan het ook niet vinden via de App Store en tapa talk vind het ook niet.
Het is een iPhone 6 S plus
Weet iemand hoe ik dat kan doen??
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pike schreef: ↑zo 25 sep 2022, 19:06 Open bp in safari. Tik dan midden onder op je scherm, dan verschijnen er een aantal opties. Tik in het midden op het pijltje omhoog in het vierkantje. Scroll naar beneden en tik op “zet in favorieten”. Tik dan rechtsboven op “bewaar”. Dan moet het icoontje er weer staan.Dank je ga proberen![]()
pike schreef: ↑zo 25 sep 2022, 19:06 Open bp in safari. Tik dan midden onder op je scherm, dan verschijnen er een aantal opties. Tik in het midden op het pijltje omhoog in het vierkantje. Scroll naar beneden en tik op “zet in favorieten”. Tik dan rechtsboven op “bewaar”. Dan moet het icoontje er weer staan.Niet gelukt![]()
pike schreef: ↑wo 28 sep 2022, 09:32 Aha ik was niet volledig. Vreemd ik doe die extra handelingen nooit en krijg altijd icoontjesIk ook niet en ben ook niet van plan om het weer te doen want dan ben ik het weer vergetenmaar goed het is je nu wel gelukt en dat is wat telt
![]()