Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
rosmin schreef: zo 18 sep 2022, 18:23 Fijn dat ze vooruit gaat,
nu nog maar 73 dagen rustig houden ::)
van de hydro wordt ze vast moe, zou 't niet?
Wel ja , elke dag is er 1 :biggrin2:
Nou, mijn vorige twee revalidanten waren bekaf na hydro
Als de therapeut het ermee eens is dan maar twee keer per week . Zeker in de laatste fase
Door smulpaap
De eerste keer hydro zit er op
Ze was gestrest , waar gaan we heen , ik zie daar een kamertje ... niet zo gek natuurlijk
Maar eenmaal binnen brak het ijs
Eerst rustig rond lopen en snoepjes aanpakken van de fysio . Hmm aardige mevrouw . Fysio wilde haar even bekijken , oh dat lijkt op die masseer mevrouw (de Osteo) dus dat ging ook goed
Toen de bak in , eerst zonder water. Hmm waas dat voor iets . Daarna met water , ze heeft een minuut of drie geoefend . Rustig opbouwen zonder al teveel stress . Hmm raar ding . Maar goed, ze heeft haar best gedaan . Fysio zei ook , er zijn honden die geen poot verzetten . We gaan voorlopig eenmaal per week , doel is om als ze eraan toe is twee x per week te gaan . Fysio zei me , het kan dat ze even terugval heeft en gaat manken . Eenmaal thuis eten gegeven . Toen lag ze even te slapen. Maar om half 8 was het piep . Ze wilde toch wandelen . Dus het gebruikelijke rondje even gedaan . Ze liep goed . Hopelijk morgen ook . Ze ligt nu in coma
Door pike
Dat was weer een spannende dag. Fijn dat het allemaal goed ging, dat geeft volgende keer toch minder stress.
Is het een beetje bij je in de buurt ?
Door smulpaap
pike schreef: wo 21 sep 2022, 06:43 Dat was weer een spannende dag. Fijn dat het allemaal goed ging, dat geeft volgende keer toch minder stress.
Is het een beetje bij je in de buurt ?
Ja . 8 km verderop . Daar is een hondenschool . En de fysio mag de hydro gebruiken . Dus dat is goed
Door smulpaap
dinky89 schreef: wo 21 sep 2022, 07:52 Klinkt alsof ze goed heeft meegewerkt :)
Ja wel hoor :biggrin2: zo nu en dan even tegen de rand. Wie haalt me nu uit die rare bak
Maar ze moet ook weer leren dat water nu weer leuk is . Voorheen zwom ze graag , maar zwemmen werd ook auw
Door pike
Als ze doorkrijgt dat het zwemmen geen pijn meer doet keert het plezier vast weer terug en sleept ze jou straks naar de hydro bak :biggrin2:
Door smulpaap
Vanochtend liep ze niet zo goed . Klein rondje . Daarna uren geslapen
Maar juf heeft weer volop babbels en loopt weer zoals ze tot nu toe doet .
Vanavond om 19 uur nog gelopen , dus ik dacht die gaat wel pitten . Nu net bedacht ze dat ze haar vaste avond rondje had gemist . Piep , moeten we weg . Yep , dus nog even 10 minuten gelopen
Door smulpaap
pike schreef: wo 21 sep 2022, 23:03 Als ze doorkrijgt dat het zwemmen geen pijn meer doet keert het plezier vast weer terug en sleept ze jou straks naar de hydro bak :biggrin2:
Ja , mag ik erin :biggrin2:
Ik was vanavond niet heel slim , om 19 uur nog even aan de wandel in het natuurgebied
Maar het begon al te schemeren, en dan komen de reeën weer . Nou , ik ben eenzijdig gevierendeeld :biggrin2: toen liep ze puur op adrenaline . Maar net tijdens het laatste rondje geen terugval gezien
Door pike
smulpaap schreef: wo 21 sep 2022, 23:10 Ja , mag ik erin :biggrin2:
Ik was vanavond niet heel slim , om 19 uur nog even aan de wandel in het natuurgebied
Maar het begon al te schemeren, en dan komen de reeën weer . Nou , ik ben eenzijdig gevierendeeld :biggrin2:
dit gaat mijn voorstellingsvermogen te buiten :biggrin2:
toen liep ze puur op adrenaline . Maar net tijdens het laatste rondje geen terugval gezien
pfff gelukkig goed afgelopen!
Door smulpaap
Is er nog iemand die het leuk vind om een logé in huis te nemen ::)
Moeder zegt dat ze nogal moe van me word ::)
Nog maar twee maanden te gaan mens , wat zeur je nou . Grijze haren heb je toch al
Door smulpaap
Voor de 2e keer naar de hydro geweest
Vorige week 3 minuten , nu 10 minuten met twee keer pauze . Ging goed . De juf valt ook in de smaak . Ze was heel vrolijk en enthousiast toen ze haar weer zag
Volgende week word tijd en tempo opgevoerd , mits er geen terugval is
En tut heeft ook wel plezier , dus dat is ook fijn . Ze weet gelijk wat de bedoeling is , kom maar op . Ik ga oefenen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door