Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Charlie Angel schreef: zo 11 sep 2022, 23:17 Fijn dat ze weer zulke babbels heeft, meer keertje, dan duren die 80 dagen erg lang. Afbeelding
Haha . Ja , ik merk echt dat ik ondertussen 14 jaar ouder ben . De laatste revalidant had ik in 2008 . Plus drie andere honden . :biggrin2:
Maar goed , we komen er wel ....
Door smulpaap
Ach , ik vind het hier in het Noorden beter te doen . Weinig tot geen last van andere honden . Dat was met mijn vorige revalidanten wel anders . Voortdurend opletten , en ondertussen ook je hond goed begeleiden
Ze heeft vanmiddag op haar dooie gemak eindeloos gesnuffeld in een weiland . Nu lekker moe , zonder al te veel inspanning
En vanavond nog een 15 minuten wandelen
Ik lag zelf ook effe te pitten , ome dokter op mijn voicemail . Hij had mijn filmpjes bekeken , en vond dat ze toch al aardig liep
Door smulpaap
Wond is geheel genezen
Vanochtend voor het eerst weer wat vachtverzorging , ze verhaard enorm . Maar ja , komt wel weer goed
Ze is tot nu toe prima in toom te houden
Eerste ronde is oefenen op asfalt
Tweede ronde is snuffeluur , bij thuiskomst ploft ze weer in slaap . We doen het dan in heel rustig tempo . En snuffelen is een hobby , dus .... :biggrin2:
Derde ronde is een 10 tot 15 minuten .
Dan is de dag voorbij en de draak best moe .
Slaapt als een marmot ....
Nog een paar dagen raar eten , dan hoeft ze geen meds meer .
Door smulpaap
Ik ben weer een kettinghond ::)
Maar ik lig er wel gezellig bij . Op moeders bed . Ze slaapt nog steeds bij me
Ik wil best in die tent hoor , maar niet als butler ook naar bed gaat . Ik mocht altijd op bed slapen als ik dat wilde . Of in de bench , of in mijn mandje . Ik kon zelf kiezen zeg maar . Maar ik ben ook net een vlo zegt het personeel . En ik mag geen rare bewegingen maken . Hmm , nou ik neem het maar zoals het is . Straks weer lekker bij vrouwtje kroelen . :biggrin2:
Bijlagen
20220914_214137.jpg
20220914_214137.jpg (3.68 MiB) 1260 keer bekeken
Door smulpaap
Vanaf a,s Dinsdag gaan we weer starten met de barf hap
Wat me nog wel opvalt is dat ze nog moeite heeft met het eten van haar snijplank
Ik geef de kvv nu uit mijn hand
Denk dat we maar een soort van tafeltje neer moeten zetten :biggrin2:
En ik ben benieuwd wat ze van de hydro vind
Zou volgens haar interessanter zijn als er bv kikkers in het bad zouden zwemmen ::)
Dinsdag mag ze voor het eerst heen
Word een hele uitdaging denk ik . Wat mot ik in die saaie bak :( weet nog wel met Amber. Badeendje mee , en allerlei ander spul om de eigenwijze tang te motiveren
Door smulpaap
pike schreef: za 17 sep 2022, 22:43 Ja super dat ze zo vooruit gaat. Misschien mag je een paar goudvissen loslaten in het bad? ;D
Geniale tip ;D :D :D ;D :biggrin2: nog niet aan gedacht
Ik ga het direct vragen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door