Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
sam28 schreef: wo 14 sep 2022, 19:18 Zoo :o :o Ernstig jaloers!!!!!!!!!!! Ik ga direct kijken of er nog wat over is. ;D
Vandaag was de start van de pre sale voor American Express creditcard houders met deel van de kaarten. Vrijdag start de officiële kaartverkoop voor de rest van de kaarten ;)
Door Kaela
Wat een verdrietig nieuws Dinky :'( heel veel sterkte. En ik hoop dat je een mooi afscheidtopic maakt, Dinky was toch wel een Barfplaats icoon-kat hoor.

Dan toch ook maar mijn geluksmomentjes. Het zijn er namelijk best veel voor op 1 dag.

Eerst belde het ziekenhuis voor een afspraak voor de provocatietest. Toen ik aangaf dat het niet goed gaat na de verplichte wissel naar het wel leverbare merk voeding is er direct actie ondernomen. De kinderdietiste belde ons en die heeft heel uitgebreid de tijd genomen. Stelde veel vragen, luisterde goed en was heel respectvol naar ons en maakte complimenten naar wat we allemaal al doen en proberen. Heel wat anders dan de gebruikelijke “je stelt je aan, overdrijft en doet alles per definitie fout” houding die we tot nog toe zo vaak getroffen hebben. Helaas is er geen wonderoplossing, want we denken dat er inmiddels meerdere dingen spelen als bijeffect van de allergie. Maar we hebben we een plan de campagne met meerdere dingen die we kunnen gaan proberen. En we denken allebei dat het in ieder geval een stuk beter moet gaan worden met dit plan.

Vervolgens ontdekte Nina vandaag echt dat ze haat hoofd op kan tillen als ze op mijn buik ligt. Dat kon ze al, maar nu doet ze het bewust. Na wat oefenen tilde ze gaar hoofd recht op, keek me aan en kreeg een enorme lach op haar gezicht. Oooooh dan is alle ellende direct vergeten, het was zo heerlijk!

En toen kregen we ook nog bericht dat de skoda vestiging hier in Leeuwarden voor ons de auto die graag willen gevonden heeft! Er zijn enorme levertijden, dus er moest gezocht worden naar een auto bij een andere vestiging. Nu hopen dat we het papierwerk snel in orde hebben en dat we hem dan snel hebben! Het wordt een Skoda Fabia Ambition. Groot genoeg, niet te groot, rijdt precies wat lekkerder en pittiger dan de 108 die we nu hebben en heeft cruise control. Dan kan ik hopelijk met mijn bekkenklachten toch al eens ietsje verder van huis.

Heel verhaal, maar het geeft positiviteit en hoop waar we wel weer even aan toe waren!
Door sam28
dinky89 schreef: wo 14 sep 2022, 19:30 Vandaag was de start van de pre sale voor American Express creditcard houders met deel van de kaarten. Vrijdag start de officiële kaartverkoop voor de rest van de kaarten ;)
Gevonden en opgeschreven en een wekker gezet ;D
Door hannabelgje
dinky89 schreef: Vandaag was de start van de pre sale voor American Express creditcard houders met deel van de kaarten. Vrijdag start de officiële kaartverkoop voor de rest van de kaarten ;)
Je kunt bij kink radio ook heel de week kaarten winnen ervoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door hannabelgje
dinky89 schreef:Vanmorgen was Dinky ineens extreem benauwd en was er waarschijnlijk sprake van stembandverlamming. We hebben haar laten gaan :'(
Wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte met het gemis.

Door sam28
dinky89 schreef: wo 14 sep 2022, 19:30 Vandaag was de start van de pre sale voor American Express creditcard houders met deel van de kaarten. Vrijdag start de officiële kaartverkoop voor de rest van de kaarten ;)
Ik heb ook een kaart!!!!!!!!!!! :circle: :groupwave2:
Door hannabelgje
Vanmorgen mijn nieuwe auto opgehaald. Van altijd Franse auto's nu over naar een mazda 2. Hij rijdt super fijn en er zit lekker veel op en aan. Zalig! Hopen dat ik hier meer plezier van ga hebben dan van mijn laatste peugeot.

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door