Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
dinky89 schreef: wo 14 sep 2022, 11:49 Vanmorgen was Dinky ineens extreem benauwd en was er waarschijnlijk sprake van stembandverlamming. We hebben haar laten gaan :'(
Ach wat erg! Heel veel sterkte gewenst :'(
Door smulpaap
dinky89 schreef: wo 14 sep 2022, 11:49 Vanmorgen was Dinky ineens extreem benauwd en was er waarschijnlijk sprake van stembandverlamming. We hebben haar laten gaan :'(
Ach nee :'( :'( wat erg ! Heel veel sterkte :-*
Door Ronald
Ach... wat in- en intriest. :'(

Heel veel sterkte :-*
Door Sonja
Ach! :'( :'( :'(
Heel veel sterkte!
Door doranto
Ach jee, :'(
Ja, het kan plots heel snel gaan en dan moet je ook heel snel beslissen om verder lijden te voorkomen. Heel moeilijk, maar ook heel dapper en uit liefde voor haar genomen.
Heel veel sterkte! :bigarmhug:
Door dinky89
Dank voor de knuffels :-*
Kreeg einde van de middag nog uitslag van biopt van gisteren waarmee juiste keuze werd bevestigd. Wanneer het geen stembandverlamming is geweest dan zat er in ieder geval een kwaadaardige tumor in haar long. Blij dat ik haar vanmorgen inderdaad niet heb laten opnemen in zuurstofkooi.

Om on topic te komen met geluksmoment: ik heb vandaag kaarten weten te bemachtigen voor concert van Muse volgend jaar :) was eerst vergeten dat de pre sale vandaag begon. Toen ik inlogde kwam ik er vrijwel direct doorheen en kon ik bestellen.
Door sam28
dinky89 schreef:Dank voor de knuffels :-*
Kreeg einde van de middag nog uitslag van biopt van gisteren waarmee juiste keuze werd bevestigd. Wanneer het geen stembandverlamming is geweest dan zat er in ieder geval een kwaadaardige tumor in haar long. Blij dat ik haar vanmorgen inderdaad niet heb laten opnemen in zuurstofkooi.
Ach jeetje. Toch een heel juiste keus geweest, niet minder verdrietig overigens.. :bigarmhug:
dinky89 schreef:Om on topic te komen met geluksmoment: ik heb vandaag kaarten weten te bemachtigen voor concert van Muse volgend jaar :) was eerst vergeten dat de pre sale vandaag begon. Toen ik inlogde kwam ik er vrijwel direct doorheen en kon ik bestellen.
Zoo :o :o Ernstig jaloers!!!!!!!!!!! Ik ga direct kijken of er nog wat over is. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door