Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
dinky89 schreef: za 10 sep 2022, 19:08 ;D ;D ;D
Jammer dat je het niet in de verwarming kan stoppen Kaela :biggrin2:
En het nodigt ook niet echt uit om op te koken... ;D
Door Kaela
Ronald schreef: za 10 sep 2022, 19:50 En het nodigt ook niet echt uit om op te koken... ;D
Geeft zo’n gek bijsmaakje!
smulpaap schreef::biggrin2: :biggrin2:
Altijd leuk . Een beetje leedvermaak
Bedankt he ;D
Door Siberienne
Ga je op wandeltrektocht in de bergen in Noorwegen. Toch niet echt druk bevolkt. Ben je net terug: wordt je man ziek. Keelpijn, hoesten, spierpijn. Zou mevrouw C ons dan nu toch gevonden hebben? Echt wel bizar… hij zit dagelijks in de bus met scholieren - niks. Zijn we twee weken samen op pad; ziek …..
Door Tibbies
Ik duim voor jullie dat het een gewoon griepje is.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door pearlsofpassion
Heb net te horen gekregen dat mijn contract op het werk niet verlengd wordt...
Ook niet als ik bijstudeer om de juiste diploma's te halen om alle labowerk te mogen doen.
En ik was volop aan het kijken hoeveel vrijstelling ik daarvoor kon krijgen en hoe dat aan te pakken. Kan ik dus mee stoppen.
Pffff...
Dat wordt financieel ook een uitdaging.. :'( 2000 euro minder per maand. En dat in deze tijden...
Door smulpaap
Vreselijk Pop :-X :'(
En idd een uitdaging in deze tijd , zeker met een gezin
Zijn er in België ook zoveel vacatures ?
Door pearlsofpassion
smulpaap schreef: ma 12 sep 2022, 17:40 Vreselijk Pop :-X :'(
En idd een uitdaging in deze tijd , zeker met een gezin
Zijn er in België ook zoveel vacatures ?
Alleszinds niet in iets waarvoor ik gestudeerd heb (biologie). Waar ik echt goed in ben (dieren verzorgen), is bijna geen betaald werk in te vinden. En wat wel, betaalt natuurlijk veel minder. Maar goed, beter een beetje dan niets.
En ik ga eens informeren wat 'verpleegster' nu net inhoudt. Want daar hebben ze nog steeds enorme tekorten van. Dat is misschien ook doenbaar om bij te studeren en dan krijg je het meeste terug omdat het een knelpuntberoep is.

Ik heb nog steeds in mijn hoofd om binnen een paar jaar bij Pairi Daiza te proberen binnen geraken. Maar daar bestaan geen weekends en hoogstwaarschijnlijk ook geen part-time jobs, en daarvoor zijn de kindjes nog wat te klein. Dat kunnen wij als gezin nog niet aan.
Meneer heeft ook een veeleisende fulltime job die hij graag doet en waar hij goed in is. Die moet hij zeker kunnen behouden want dat is onze zekerheid. Hij zit daar gerust. Maar dat wil wel zeggen dat een fulltime job er voor mij nog even niet in zit en dat zou ik eerlijk gezegd zelf ook niet zien zitten. Dat wordt echt te druk dan.
Niet voor niets zijn er ontzettend veel burn-outs tegenwoordig, en dat willen wij liever vermijden.
Door pearlsofpassion
Het ergste is dat we net willen gaan verbouwen (keuken valt uit elkaar, de kasten gaan stuk, we zitten al maanden zonder afwasmachine en het kookvuur heeft het ook begeven) en daarvoor wat moeten bijlenen.
En dat is wel erg lastig als je niet weet of er wel nog geld bij gaat komen of we net tekort gaan komen. :-\
Door Ronald
Balen PoP, zeker in deze tijden. Ik hoop dat er toch nog wat leuks op je pad komt!
Door Kim_S
Verdorie PoP... :(

In welke regio zoek je iets? Ik weet wel aardig wat labs te zitten inmiddels, ook in België. Welke richting zoek je (ongeveer)?

Mag ook per pb als je dat liever doet :-*
Door pearlsofpassion
Kim_S schreef: ma 12 sep 2022, 21:08 Verdorie PoP... :(

In welke regio zoek je iets? Ik weet wel aardig wat labs te zitten inmiddels, ook in België. Welke richting zoek je (ongeveer)?

Mag ook per pb als je dat liever doet :-*
Ik denk niet dat ik nog in een lab terecht ga komen. Ik heb tenslotte niet het juiste diploma. Dat is net het probleem nu..
Moest je iets partime weten waar ze het goed vinden dat ik eerst nog moet studeren in de onderste helft van Oost-Vlaanderen of westen van Vlaams Brabant , dan wil ik het wel graag weten. Maar die kans is nogal klein.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door