En en en, hoe lopen ze??
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef:Charlie Angel kiest niet voor niets roze om vervolgens keihard in de lach te schieten![]()
![]()
![]()
Zwart natuurlijk!
Maar hee, die laarsjes zijn TOP!!!!!!!!!!!!!!!! Echt fantastisch blij mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er is wel 1 dingetje. Ik merk op deze laarsjes pas dat die wandelschoenen van Vivo en Groundies toch aardig wat steun geven om je enkel. En deze geven nul steun. Wat maakt dat ik na anderhalf uur wandelen in het bos wel last van mijn enkelbanden kreeg. Een beetje hoor, niet heel ernstig. Maar verder............ ik ben er onwijs blij mee!!!!!!!!
Siberienne schreef: ↑vr 09 sep 2022, 13:41 Ik zit te denken aan een paar Belenka’s voor de herfst, of Xero shoes. Meneer is heel blij met zijn Joe Nimbles trouwens. Lopen fijn en ook waterdicht tnt. Maar wel een tasje duurder en ik moet die ongezien bestellen, terwijl ik de andere kan kopen bij een lokale (web)shop en dus makkelijker terug sturen (aangezien de webwinkel hier in het dorp zit - off al places.Die Xenos staan ook op mijn verlanglijst...
Maar goed, hoe zijn de ervaringen hier met water dichtheid van Belenka? Welke heb jij Kaio?
Deze van Xero leken me wel wat https://www.xeroshoes.eu/shop/boots/xcursion-women/
Siberienne schreef: ↑za 10 sep 2022, 14:14 Misschien toch door de extreme flexibiliteit dat je ergens op een ‘pijnpunt, uitkomt? Wel balen. Onderrug?Ja, misschien is dat het hoor. Ja, inderdaad m'n onderrug. Het gekke is dat ik op mijn Japanse rijstveld laarsjes nergens last van heb en die zijn zo dun als vloeipapier.
Kaio schreef: ↑za 10 sep 2022, 16:30 Kan het niet misschien erdoor komen dat laarsjes vaak wat meer schuiven om de voet? Dus niet met veters strak gezet zijn waardoor je tijdens het lopen toch iets corrigeert dat ze niet van de hak glijden of zo. Als je begrijpt wat ik bedoel . Die andere waren toch hoger en aansluitende om je kuiten?Oh ja, dat zou heeeeel goed kunnen! Ja nee, ik kan de laarsjes inderdaad niet strak trekken en hoewel er geen hak aan/in zit, schuif ik wel wat heen en weer, wat ik zeker probeer te corrigeren (automatisch). Mmmm.... Interessant. Daar zou je echt een punt kunnen hebben. Valt dit op te lossen?