Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
pearlsofpassion schreef: di 06 sep 2022, 00:06 Er is regen gevallen!
Joehoeee!
En meer dan een paar druppels.

Dat was echt ontzettend lang geleden...
Hier ook! Heelllll fijn!
Door sam28
Volgens mij heeft het afgelopen nacht hier wel geregend, vanochtend vroeg was de straat nat. Ik hoop dat het de komende weken gaat stromen van de regen.
Door pike
De tuintafel had spetjes op vanochtend >:( alweer niks dus. Hele dag droog gebleven. Nooit gedacht dat ik ooit blij zou worden van regen.
Door dinky89
sam28 schreef: do 25 aug 2022, 12:31 Jaaa, stuur alsjeblieft door!! Ik ben dit spuugzat!
Wanneer ik naar de weersverwachting kijk dan neem ik de Noorse temperaturen mee naar huis. Hier nu zo'n 19 graden en wanneer ik donderdag thuis kom staat er 20 graden in de verwachting in Groningen :biggrin2: Zo blij dat ik de hitte heb ontlopen :cool: wel grotendeels stralend mooi weer gehad :)
Door sam28
Het is hier vannacht behoorlijk tekeer gegaan. Ik slaap onder het raam en die waaide ineens van het haakje af open waardoor dat rakelings over mijn hoofd ging maar de gordijnen die die meenam raakten vol mijn hoofd. Terwijl op hetzelfde moment de slaapkamer deur die altijd op staat hard dicht klapte. Ik was bijna weer in slaap. ::)
Raam weigerde uiteraard dienst, wilde niet dicht en heb met grof geweld het raam toch min of meer dicht gekregen.
Maar goed, de hitte is uit het land, nu nog uit het huis.
Door smulpaap
Hier heeft het ook flink gespookt
Grote raam woonkamer stond nog wijd open
Ik ben er maar niet onder gaan liggen :biggrin2: lig nog steeds bij tut in de woonkamer
En dat was maar goed ook , anders zou ik een nat nest hebben gehad . Ik werd er al wakker van , dus ik kon tijdig het raam sluiten . Staat nu weer wagenwijd open
Door Ronald
Charlie Angel schreef: di 06 sep 2022, 20:16 En wat mag dat dan zijn Ronald?? Afbeelding
Hier ook nog steeds droog en vies benauwd.
Brotsig is Fries voor "broeierig". :biggrin2:
Door sam28
pearlsofpassion schreef: wo 07 sep 2022, 07:24 Euhm. :o :o
Kan je je bed niet een beetje anders positioneren dan?
Ik heb m net vorige week in deze positie gezet. Het was de eerste keer dat het zo open waaide. Overdag staat het ook zo op een kier en dat zou ik niet doen als ik wist dat het zo open kan waaien. Ik zie Cato ervoor aan om van de 4e verdieping via het raam naar buiten te vallen :boxed: ;D
Vind m wel leuk staan zo, leuker dan dat hiervoor. Maar goed, ik kan wel slechter bij het raam. Het is een uitprobeersel :)

Hopelijk komende nacht geen onweer.
Door pearlsofpassion
Steviger haakje of extra beveiliging erop zetten?
Je hebt gelijk ivm Cato. Maar overdag een raam kunnen laten openstaan is toch ook wel handig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door