Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Ohhhww, ze krijgt beide! Pfft. Heftig hoor... Tramadol vind ik echt zo'n opiaat. Je hond kan er tegen. Of niet. Maar gelukkig dat het het steunverband was dan!
Door smulpaap
Ja , het is best een heftig middel . Maar ze krijgt een minimale dosering
Vanavond ging goed
Weer even met de koets op pad , ze was goed alert . Heeft zo'n 2 minuten kort aan de lijn gelopen . Dat ging best goed
En . Het eigen willetje doet het weer :biggrin2: teken dat ze wat op begint te knappen . Ze lag tot nu toe alleen maar op bed . Nu staat ze steeds vaker op . Ik wil naast jullie , op de bank . Ik wil weer op bed . Nu wil ik op de stoel , en waarom loop ik binnenshuis aan de riem . Ze wilde weer een ksuwsnack . Zacht kauwstaafje gegeven
Door Cathelijn
Ja zo'n strak verband kan aardig irriteren na een paar dagen. Goed dat ze wat alerter wordt, maar nu moeten jullie wel harder aan de bak denk ik :D
Door smulpaap
Cathelijn schreef: za 03 sep 2022, 08:55 Ja zo'n strak verband kan aardig irriteren na een paar dagen. Goed dat ze wat alerter wordt, maar nu moeten jullie wel harder aan de bak denk ik :D
Nou . Het eigenwijze brein werkt weer uitstekend :biggrin2:
Net al erop uit geweest, ze heeft zo'n 6 tot 7 minuten gelopen . Tempo is al prima , en ... Ze houd het tempo aan . En dat drie dagen na de ingreep .
De laatste tijd gebeurde het soms na 300 tot 400 meter dat ze al last kreeg . Begon dolblij , maar dan ging het koppie hangen . En dan was het veelal waardeloos . Dan was het te merken dat ze alweer pijn kreeg

Ze was een tijdje flink op dreef , totdat ze een ree in het land zag . DIRECT in de kar gezet . Dan word het lopen op adrenaline
Maar het word idd 300 procent opletten nu
Door smulpaap
Oh ja , Wat jij benoemde zag ik ook Cindy
Als ze op haar rug ligt te rollen bungelt het pootje er nog bij .
Ligt ze wat langer te rollen dan doet het pootje wel alweer wat mee
Door smulpaap
De 24/7 Job is nu toch echt begonnen :biggrin2:
Eerste werkdag
Er volgen er nog velen
Beroep : Cipier
Of mijn wandelende enkelband
Bijlagen
20220903_131657.jpg
20220903_131657.jpg (2.98 MiB) 1254 keer bekeken
Door Charlie Angel
Wat fijn om te lezen dat het al beter gaat en vooral dat haar willetje er weer is. Voor jullie nu inderdaad lastig en 24/7 opletten. maar dat koppie is zo belangrijk ook.
Door smulpaap
Ik heb nu even geen puf om na te gaan waarom er een foutmelding is

Ze is gisteren een paar uur ter observatie in de dierenkliniek geweest
Reden: wespensteek.
Ik vond het spannend , net narcose gehad , tramadol . En nog kwetsbaar . Dat vond de dienstdoende DA ook .
Gebeurde tijdens het even oefenen buiten
Door pike
smulpaap schreef: ma 05 sep 2022, 11:30 Ik heb nu even geen puf om na te gaan waarom er een foutmelding is

Ze is gisteren een paar uur ter observatie in de dierenkliniek geweest
Reden: wespensteek.
Ik vond het spannend , net narcose gehad , tramadol . En nog kwetsbaar . Dat vond de dienstdoende DA ook .
Gebeurde tijdens het even oefenen buiten
Jemig, ook dat nog. Maar blijkbaar goed afgelopen gelukkig. Kan me goed voorstellen dat je daarvan de zenuwen krijgt :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door