Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
Charlie Angel schreef: ma 22 aug 2022, 15:16 Wat prachtig om te zien, dat moet echt genieten zijn!!
Ja, ik geniet volop! Vanuit mijn werkkamer kijk ik op het 'weiland' waar ze aan het grazen waren. Ik zag er vorige week eerst eentje, dus ik naar beneden rennen om mijn telefoon te halen, kom ik weer boven, staan er ineens drie!
En gisteravond zag ik er dus nog eens twee. Dat is echt heel bijzonder, dat ze zo dicht bij ons huis komen. :smitten:
Door Anne in Zweden
dinky89 schreef: ma 22 aug 2022, 15:44 Wat bijzonder dat ze dan nu wel ineens langskomen. Lijkt mij zeer indrukwekkend om zo dichtbij te zien!
Naar het schijnt zijn er vorige week vijf elanden de rivier overgezwommen, gevolgd door een beer. Die loopt dus waarschijnlijk ook ergens rond hier. :-X
Door dinky89
Anne in Zweden schreef: ma 22 aug 2022, 15:54 Naar het schijnt zijn er vorige week vijf elanden de rivier overgezwommen, gevolgd door een beer. Die loopt dus waarschijnlijk ook ergens rond hier. :-X
Die beer heb je inderdaad liever wat verder van je huis....
Door Charlie Angel
Anne in Zweden schreef: ma 22 aug 2022, 15:51 Ja, ik geniet volop! Vanuit mijn werkkamer kijk ik op het 'weiland' waar ze aan het grazen waren. Ik zag er vorige week eerst eentje, dus ik naar beneden rennen om mijn telefoon te halen, kom ik weer boven, staan er ineens drie!
En gisteravond zag ik er dus nog eens twee. Dat is echt heel bijzonder, dat ze zo dicht bij ons huis komen. :smitten:
Echt prachtig, de natuur zo enorm dichtbij.

Maar die beer mag dan wel een eind uit de buurt blijven hoor. :-*
Door doranto
Anne in Zweden schreef: ma 22 aug 2022, 15:51 Ja, ik geniet volop! Vanuit mijn werkkamer kijk ik op het 'weiland' waar ze aan het grazen waren. Ik zag er vorige week eerst eentje, dus ik naar beneden rennen om mijn telefoon te halen, kom ik weer boven, staan er ineens drie!
Wauw! Gaaf hoor!
Door Siberienne
Gaaf hoor Anne! Geniet ervan.
Door sam28
Ik heb gisteren de langste aantal kilometers ooit gelopen! Ik heb 12km gerend met een gemiddelde snelheid van 7.5km/u. Dat is nog niet echt hard maar ik heb het wel gedaan! Onderweg was ik mezelf steeds aan het pushen sneller te gaan en moest ik mezelf steeds tegenhouden want deze afstand is echt nieuw. Op het einde had ik behoorlijk last van mijn rechterheup maar vandaag niks meer aan de hand behalve spierpijn in de benen en echt een heel vermoeide dag. Maar wel gewoon mijn 5 uurtjes gewerkt vandaag! :biggrin2: :biggrin2:
Dusss, heeel blij.
Door Too
Waah Anne dat is bijzonder, sta je nu de hele dag op wacht zodat je niks mist?

@Kim
Dat klinkt als serieuze plannen! Spannend

@Sam
Petje af !
Door Too
- pien - schreef: za 20 aug 2022, 09:24 Potver, was het zó erg :-\
Fijn dat ze weer zichzelf wordt en beter eet :bigarmhug:
Yup
Inmiddels is ze dr gewone zelf weer . We zijn toch even bij de da geweest, hij denkt aan een virusje ... ik niet :P
Ze heeft dit nl bij een vorige hittegolf/langdurig erg warm ook gehad alleen minder heftig dan nu en toen was ze natuurlijk ook nog een paar jaar jonger.
Anyway ze is goedgekeurd, was lekker perky (èn een ons aangekomen van alle appelmoesen ;D ) en ik ben weer gerustgesteld

Geluksmoment van Cera .. we hebben bij de dierenarts weer nieuwe, gruwelijk stinkende valeriaan kussentjes gekocht
Door Anne in Zweden
Too schreef: di 23 aug 2022, 13:03 Waah Anne dat is bijzonder, sta je nu de hele dag op wacht zodat je niks mist?

Ik kijk vanachter mijn bureau uit op de wei waar ze rondliepen, en mijn blik dwaalt inderdaad regelmatig af. :biggrin2: Gek hoe je al na twee keer bijna gaat vewachten dat ze weer opduiken, hoewel dat echt eerder uitzondering dan regel is, dat ze zo dicht bij een huis komen. Het scheelt wel als de honden niet buiten zijn, denk ik. Al was Chiqa de eerste keer wel buiten, maar die blafte niet, zat alleen op d'r kont met grote interesse te kijken.

Ik hoor nu af en toe wel een loeien achter het huis waarvan ik denk: da's geen melkkoe. :D

Inmiddels is trouwens de berenjacht begonnen, en over twee weken begint de elandenjacht. Ben benieuwd of we daarna nog bezoek krijgen van de lokale fauna. :-\
Door Kim_S
Too schreef: di 23 aug 2022, 13:03 @Kim
Dat klinkt als serieuze plannen! Spannend
Op dit moment is het plan om zsm weer die kant op te gaan voor een (korte) vakantie, en heeft onze stokoude camper daarvoor nog wat liefde en onderdelen nodig, vandaar het harde werken :biggrin2:

Maar er zijn voor de langere termijn inderdaad wel wat serieuzere plannen ja :) We moeten nog wel wat langer geduld hebben daarvoor helaas, maar het gaat een keer lukken :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door