Hmmm. Mijn snel klaar want geen zin om te koken zet ik lang niet altijd in dit topic

te saai. Maar zullen we dat eens wel gaan doen?
Wat ik goed vind gaan uit de vriezer zijn maaltijd soepen en dingen als rode kool en pastasaus. Dan is het alleen maar even pasta koken.
Ik hen bijna altijd wel een zak erwtjes in de vriezer liggen, vind ik best ok. En iets van aardappel, zoals bv rösti rondjes.
Vanavond wordt het ook een snel klaar hap. Eigenlijk groot deel vd week al een beetje- iets met moe en geen zin om te koken.
Van de week had ik bloemkool in plakken gesneden, wat kruiden erop, in de oven met röstirondjes en erbij een ovenschaaltje met stukjes champignon en drie geklutste eieren met wat omeletkruiden en wat kaas erover (frittata idee). Alles in de over en 20 min later klaar.
Wat ik ook wel doe: noedelsoep en daar dan wat gewokte groenten door gooien. Gebakken eitje erbij, gebakken uitjes erover.
Wraps: iets bakken (nepvlees, falafel, echt vlees, champi’s.) met boerenkool, beetje crème fraiche oid op de wrap, vulling erin en opgewarmde maïskolf erbij.
En ze hebben hier een viscuisine die ik lekker vind, die kan zo in de oven, aardappeltjes uit de oven erbij (gewoon in een schaaltje met wat olie), sla erbij of erwtjes. Klaar.