Ik combineer kvv en barf. Ik begon met kvv, (ik kreeg haar toen ze 8 maanden was, en ze zat op brokken, die ze slecht at) en ik probeer dit steeds meer uit te breiden. Ze krijgt pens, hart, kippen en eenden nekken, kippenpoten, (morgen voor het eerst lamsribben:-))
Daarnaast combineer ik dit met kvv. Bij kvv zit veel vis ook. Ook geef ik wat groente en ei.
Nu had ik een vraag over het aantal grammen wat ik moet geven.
In juli is ze een jaar geworden, dus ben toen overgegaan naar alleen eten geven in de avond ipv ochtend en avond.
Eerst was het makkelijk, ik gaf voornamelijk kvv, dus gaf een rol van 250 gram in de ochtend en in de avond ook een rol van 250. Ze was toen iets meer dan 13 kilo.
Nu dat ik alles in de avond geef, voer ik een beetje op het oog. En vaak zijn porties pens of kippennekken ook rond de 500 gram. (ik weet dat dit technisch gezien te veel is, maar het gaat op)
Nu was ik van de week bij de DA, blijkt ze zo een kilo afgevallen te zijn????
De DA zei dat dit mogelijk is omdat ze in juli ook gesteriliseerd was, maar ik dacht altijd dat dan gewichtstoename eerder een probleem zou zijn...
Wat is nu mijn vraag

Nu is ze dus 12,3 kilo. Hoeveel gram eten moet ik haar nu geven? Is het ok, dat ik soms 500 gram geef, en dan de volgende dag wat minder?
Oja, en ik heb nu ook kvv rollen gevonden van 450 gram. Is dit dan ook teveel of te weinig?
Ik hoor graag wat jullie vinden.
Groetjes