+1!Doranto schreef: di 16 aug 2022, 18:50 @rosmin en @MarijeEnBoomer, wat een mooie leeftijden en wat een lieve snoetjes![]()
senioren galerij
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: senioren galerij
+2
Wat een geweldige leeftijden hebben die 4-voeters dames.... heerlijk om nog te kunnen en mogen genieten op (super)senior leeftijd
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

+3!Ina schreef: di 16 aug 2022, 22:31 +2
Wat een geweldige leeftijden hebben die 4-voeters dames.... heerlijk om nog te kunnen en mogen genieten op (super)senior leeftijd![]()
Oude honden zijn al prachtig, maar als ze dan ook nog stokoud mogen worden, dan aaaah... Om te smelten!
Oja, genieten doen we iedere dag
en dan zeggen meneer & ik tegen elkaar, aaahhh, kijk dan hoe lief ze is en dat ze zo mooi grijs wordt
en dan zeggen meneer & ik tegen elkaar, aaahhh, kijk dan hoe lief ze is en dat ze zo mooi grijs wordt
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Heerlijk, die grijze haartjes die ooit zwart waren. Ik vind dat altijd zo aandoenlijk!rosmin schreef: wo 17 aug 2022, 00:31 Oja, genieten doen we iedere dag
en dan zeggen meneer & ik tegen elkaar, aaahhh, kijk dan hoe lief ze is
P1060257.JPG
en dat ze zo mooi grijs wordt
P1060243.JPG
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

rosmin schreef: wo 17 aug 2022, 00:31 Oja, genieten doen we iedere dag
P1060257.JPG
P1060243.JPG
Wat een heerlijke foto's van prachtige senior honden! 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Moyra, nu 15,5 jaar. Tot een maand of twee geleden helemaal oké.
Ze kreeg een kuchje, niet verontrustend. Afspraak gemaakt voor deze week. Helaas werd het afgelopen zondag ineens heel snel slechter.
Weekeinddienst heeft haar pred. en een antibioticum gegeven. Maandag meteen naar onze eigen Da voor overleg, dinsdag een foto. Dat kon gelukkig zonder narcose.
Uitslag: chronische bronchitis en waarschijnlijk ook een tracheacollaps. Met de pred. knapte ze snel op, hoesten doet ze nu alleen nog maar na het drinken en als ze op een stoel springt. Die zijn speciaal voor haar al jaren erg laag, dus dat lukt nog prima.
Wij realiseren ons goed dat ze in reservetijd zit, en genieten dan ook zoveel mogelijk van elkaar.
Wel met de Da besproken wat nog wel/niet en dat wij gaan voor kwaliteit van leven.
Vooralsnog is ze weer helemaal de oude.
Zo ligt ze het grootste gedeelte van de dag. In het 'thuiskantoor' als een van ons daar zit te werken.
Nog altijd alert als er iemand aan het aanrecht staat.
Ze kreeg een kuchje, niet verontrustend. Afspraak gemaakt voor deze week. Helaas werd het afgelopen zondag ineens heel snel slechter.
Weekeinddienst heeft haar pred. en een antibioticum gegeven. Maandag meteen naar onze eigen Da voor overleg, dinsdag een foto. Dat kon gelukkig zonder narcose.
Uitslag: chronische bronchitis en waarschijnlijk ook een tracheacollaps. Met de pred. knapte ze snel op, hoesten doet ze nu alleen nog maar na het drinken en als ze op een stoel springt. Die zijn speciaal voor haar al jaren erg laag, dus dat lukt nog prima.
Wij realiseren ons goed dat ze in reservetijd zit, en genieten dan ook zoveel mogelijk van elkaar.
Wel met de Da besproken wat nog wel/niet en dat wij gaan voor kwaliteit van leven.
Vooralsnog is ze weer helemaal de oude.
Zo ligt ze het grootste gedeelte van de dag. In het 'thuiskantoor' als een van ons daar zit te werken.
Nog altijd alert als er iemand aan het aanrecht staat.
Oe, dat is wel schrikken zo plots.
Gelukkig lijkt ze nu weer goed opgeknapt.....en ja, reservetijd.....maar dan nog moet die zo lang mogelijk (in goede doen) duren natuurlijk
En by the way.....wat een onwijs mooie grijze toet heeft de dame
Gelukkig lijkt ze nu weer goed opgeknapt.....en ja, reservetijd.....maar dan nog moet die zo lang mogelijk (in goede doen) duren natuurlijk
En by the way.....wat een onwijs mooie grijze toet heeft de dame
Wat fijn dat ze door de meds nog weer zodanig is opgeknapt dat ze nog wat langer mee kan
en wat een heerlijk alert koppie wanneer de koelkast open gaat 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Aaaaah wat een verschrikkelijk lief grijs snoetje!
Hoop dat jullie nog heel veel kwalitijd krijgen!
Mijn senior - die geen senior wil zijn was mee op vakantie en soms.. merk je toch dat hij wat ouder wordt
Effe een tukkie doen onderweg
Hoop dat jullie nog heel veel kwalitijd krijgen!
Mijn senior - die geen senior wil zijn was mee op vakantie en soms.. merk je toch dat hij wat ouder wordt
Effe een tukkie doen onderweg
Heerlijk, dat grijze snoetje van Moira... 
En tja... ook in Noorwegen gaan de jaren tellen!
En tja... ook in Noorwegen gaan de jaren tellen!
Wat een heerlijk lief grijs snoetje heeft Moyra
Shadow blijft eeuwig jong
Shadow blijft eeuwig jong
Wat een ontzettende lieverdrosmin schreef: wo 17 aug 2022, 00:31 Oja, genieten doen we iedere dag
P1060257.JPG
P1060243.JPG
Wat een mooie grijze snoet van Moyra, prachtig.
En dat de reservetijd nog maar lang mag duren
En dat de reservetijd nog maar lang mag duren