Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
dinky89 schreef: vr 12 aug 2022, 12:29 hihi ik zat eigenlijk te wachten tot het moment dat ze haar evenwicht verliest en er alsnog helemaal in zou vallen :biggrin2: Maar inderdaad heerlijk zoals katten het dan toch steeds blijven proberen en dan steeds pootjes afschudden alsof het heel vies is ;D
Kan mij goed voorstellen dat het heerlijk was om bij te komen van intensief sporten!
Ik zat daar ook op te wachten ;D ;D ;D En tegelijk ook niet want dan had ik waarschijnlijk onder de krassen gezeten :biggrin2:
- pien - schreef::biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Ze blijft het maar proberen. En dan dat pootje aan de muur vegen ;D
Hahaha ja!!! Ze veegt sowieso veel. Daar is niet tegenop schoon te maken. :biggrin2:
dinky89 schreef:Hier gisteren na het avondeten nog de hele stad door gefietst (vriendje wilde langs decathlon aan andere kant van de stad) en de temperatuur was toen zeer aangenaam. Woensdagavond met pilates werd het op het einde tegen 9 uur zelfs erg fris met alleen korte broek en t-shirt op de mat :biggrin2: Koelt dus goed af in de nachten :)
Ooh joh. Hier koelde het gister maar traag af. Fris is niet het woord dat in mijn gedachten komt als ik nadenk over gister 21u ;D Overigens ook niet vanochtend om 7.30. Beide tijdstippen was het buiten wel koeler dan binnen maar het was binnen 24graden dus dat was niet moeilijk. Nu overigens al 25 en de zon komt er nog aan de voorkant op te staan vanmiddag.
Door doranto
Geweldig filmpje! Ik zat inderdaad ook te wachten totdat ze uit zou glijden ;D . Maar dat zou voor jou niet zo leuk zijn geweest denk ik ::)
Wat is ze trouwens mooi! :smitten:
Door sam28
Doranto schreef: vr 12 aug 2022, 14:12 Wat is ze trouwens mooi! :smitten:
Mooi eigenwijs, mooi suïcidaal met haar gestunt op het balkon, mooi als sloper van meubelen, mooi eigen willetje ;D ;D
Ohja, ze heeft zeker een mooi vachtje. :biggrin2:

Ik heb zin om te wandelen maar vrees dat dat het meest slechte idee ever gaat worden. ::)
Door doranto
sam28 schreef: vr 12 aug 2022, 14:22 Mooi eigenwijs, mooi suïcidaal met haar gestunt op het balkon, mooi als sloper van meubelen, mooi eigen willetje ;D ;D
Ohja, ze heeft zeker een mooi vachtje. :biggrin2:

Ik heb zin om te wandelen maar vrees dat dat het meest slechte idee ever gaat worden. ::)
:biggrin2: :biggrin2:
Nee, gaan wandelen lijkt me geen strak plan nu 🥵
Door Kaio
Kaela schreef: vr 12 aug 2022, 20:28 Ik heb een gesmolten baby en nog wil ze contactliggen :-X
Glijdt ze niet weg dan? :biggrin2:

Zweet sijpelde me al langs de rug gister bij het stofzuiden :o ::)
Door pearlsofpassion
Kaela schreef: vr 12 aug 2022, 20:28 Ik heb een gesmolten baby en nog wil ze contactliggen :-X
:smitten:

Das persoonlijk wss, maar ik vond dat net heerlijk. Wanneer je beide alleen het hoogst noodzakelijke aan hebt en voor de rest naakt tegen elkaar kan liggen zonder dat je daarvoor onder een dekentje moet kruipen.
Heeerlijk...

Een hydrofieldoek werkt ook wonderlijk bij zweetstraaltjes.
Door Too
pearlsofpassion schreef: za 13 aug 2022, 08:15 :smitten:

Das persoonlijk wss, maar ik vond dat net heerlijk. Wanneer je beide alleen het hoogst noodzakelijke aan hebt en voor de rest naakt tegen elkaar kan liggen zonder dat je daarvoor onder een dekentje moet kruipen.
Heeerlijk...

Een hydrofieldoek werkt ook wonderlijk bij zweetstraaltjes.w
Owww ieuwwww, warme zweterige plaklijfjes ..
Of een warm lijfje vastgeplakt aan jouw grote, heel warme, stomende plaklijf
Door Kaela
Too schreef: za 13 aug 2022, 10:28 Owww ieuwwww, warme zweterige plaklijfjes ..
Of een warm lijfje vastgeplakt aan jouw grote, heel warme, stomende plaklijf
Dat dus. Blegh!

Kind heeft dat ook bedacht, die is naast me in slaap gevallen. Voor de derde keer ooit. Mama heel blij!

Door heel vroeg te luchten en nu alles weer potdicht is het nog erg goed te doen in huis. Duurt natuurlijk niet heel lang meer, maar elk uurtje dat het geen bloedhitte is, is mooi meegenomen!
Meneer heeft ook van zeven tot acht met Nina gewandeld. Anders komt het kien helemaal niet buiten en zo kon ik nog een uurtje slapen.
Door CindyMayella
Tis in huis 30 graden 🥵…. Ben maar naar het balkon verhuisd, daar is schaduw en staan 2 grote bomen voor zodat het nog lekker koel is 😆….
Door dinky89
Inmiddels de airco uit de garage gehaald en in de woonkamer gezet. Is nu met airco 25,5 binnen. Vanmorgen nog even op de fiets naar het centrum geweest voor boeken. Waren gelukkig vroeg want werd al snel heet. Dan merk je duidelijk verschil tussen centrum en rand van de stad.
Door Too
Heb een vrije dag genomen, de héle dag, van 7 tot 18, op een kaal plein met enkel een parasol om af en toe te schuilen... dat is mijn idee van de ultieme hel.
Dat vind ik al bij 23° laat staan bij 30+ , kan niet wachten tot het weer gewoon een beschaafde 15° is :biggrin2:

En dus vanaf een uur of 5 lekker lopen klungelen met alles open, vanaf 24° binnen zit alles dicht en moeten de katten verplicht binnen slapen
Zo toch een klein rondje fietsen en een boodschapje doen omdat de hele dag binnen met alles dicht ook zo stomvervelend is
Door Ronald
IMG20220813133153.jpg
IMG20220813133153.jpg (2.94 MiB) 2730 keer bekeken
Vanmiddag om half twee... Oef!
Door sam28
Hier is het nu 26gr binnen.. De zon gaat er nu op komen.. Ik denk vanavond 29.

Ik heb al 5-6 dagen knijterende hoofdpijn. Zonder PCM helemaal niet te doen, met PCM nog steeds best wel aanwezig. Voor mijn langdurige coronaklachten helpt dit ook echt niet. Ik zie op mijn sporthorloge dat ik al 2 weken niet in de "rust" ben gekomen, mijn stresslevels hoog zijn en dus ook niet fysiek oplaad. Daardoor ook dood en doodop. Ik word er wanhopig van en de tranen zitten me hoog. Ontsnappen aan deze hitte kan niet en dat maakt me ook niet stabieler. :'(
Komende week 4 halve dagen werken en vraag me af of ik dat ga redden. (vast wel want ken mezelf maar of het goed is??)
Door Inge en Bono
Ronald schreef: za 13 aug 2022, 15:12 IMG20220813133153.jpg

Vanmiddag om half twee... Oef!
24.3 binnen, ik kom er aan :D

Hier is het inmiddels weer 29.5 binnen. De Miel vindt dat blijkbaar nog een prima temperatuur om met speelgoed aan te komen zetten ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door