Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: ↑zo 07 aug 2022, 11:32 Je wilde er al eerder een Kim, dus nu moet het er ook maar eens van gaan komenHeb nog wel een leuke reu beschikbaar als jullie outcross willen gaan doen![]()
![]()
Kim_S schreef: ↑zo 07 aug 2022, 12:27 Heb nog wel een leuke reu beschikbaar als jullie outcross willen gaan doenIk weet nog wel een leuk nest op komst![]()
![]()
Maar inderdaad, we hebben er al eerder over nagedacht. En ZooEasy ken ik op mijn duimpje, dat scheelt ook al![]()
Wie weet, we gaan ons maar weer eens inlezen![]()
janninneee schreef: ↑zo 07 aug 2022, 15:50 Ik weet nog wel een leuk nest op komst![]()
janninneee schreef: ↑zo 07 aug 2022, 15:50 Ik weet nog wel een leuk nest op komstDat nest kruisingen bedoel je?![]()
Kim_S schreef: ↑zo 07 aug 2022, 18:54 Ow kruisingen. Ben wel wat outcross gewend dus vertelJanine fokt een nestje LUA's (binnenkort pups) en die worden door veel "echte dalmatiër liefhebbers" nog steeds kruisingen/mongrels genoemd. Dus wij roepen ook nog steeds gekscherend bij LUA nestjes dat het een nest kruisingen is![]()
Lizzy schreef: ↑ma 08 aug 2022, 11:01 Janine fokt een nestje LUA's (binnenkort pups) en die worden door veel "echte dalmatiër liefhebbers" nog steeds kruisingen/mongrels genoemd. Dus wij roepen ook nog steeds gekscherend bij LUA nestjes dat het een nest kruisingen isTssss, wie doet nou ook zoiets![]()
Lizzy schreef: ↑ma 08 aug 2022, 11:01 Janine fokt een nestje LUA's (binnenkort pups) en die worden door veel "echte dalmatiër liefhebbers" nog steeds kruisingen/mongrels genoemd. Dus wij roepen ook nog steeds gekscherend bij LUA nestjes dat het een nest kruisingen isIk wist dat ik geen echte liefhebber was![]()