Het duurde even maar bij deze een up-date
Woensdag bij Ikea geweest en dat viel me eigenlijk een beetje tegen.. Ze hebben wel veel handige dingen maar die zijn bedoelt voor ondiepe lades en het ding bij ons is juist dat we hele diepe lades hebben en ik oplossingen zoek die effectief gebruik maken van de hoogte van de lade zeg maar. Uiteindelijk gaasmanden gevonden waar je een inzet in kan plaatsen en die passen perfect. Ik heb er 2 van ieder meegenomen en zou ze naast elkaar kunnen plaatsen maar dan kwam ik met andere dingen niet handig uit.
Bij Action bij ik wel erg goed geslaagd. Een deel van de voorraadbakken had ik al in mijn oude keuken. Ze hebben ze in 3 maten en in mijn huidige lades passen de grootste prima, heb dan nog steeds een beetje ruimte in de hoogte over. De middelste en kleinste maat zijn samen net zo hoog als de grootste en van de kleinste passen er 3 op elkaar. In de lade erboven hebben we nog een extra binnenla en daar past de kleinste maat ook weer in. Van deze bakken ga ik er nog wat extra halen. Ze kosten bijna niets en zijn echt super handig.
Verders ook een rol van dat anti slib plastic meegenomen. Dat heb ik in de lade met de flessen gedaan. Ook voor het makkelijker schoonmaken na ev lekken oid.
Glaswerk heb ik een andere oplossing voor gevonden