Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3447358
Bahbah Kim, gaat dan niet lekker zo. Beterschap ook voor manlief en mega-puber.
En jij toch voorzichtig aan voor zover dat kan. :-*
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3447364
Balen, Kim. Beterschap voor het gespuis. En sterkte voor jou...


Eigen klaag... Door alle perikelen door de zoveelste reorganisatie binnen ons geweldige bedrijf merk ik dat mijn energieniveau ontzettend hard naar beneden aan het gaan is. Daarnaast ben ik prikkelbaar, ik word gek van herrie om me heen en ik slaap onrustig. Zou die burn out er dan eindelijk aankomen?
:-\
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3447372
Aj Ronald, klinkt niet goed. Pas wel op he. Je rolt er gemakkelijk in, maar uit..... :-\ das iets anders.

Ik heb al de 4e spontane bloedneus in 48 uur tijd. Echt niet grappig. :-X
Niet eens na neus snuiten oid, begint gewoon plots te lopen.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3447374
pearlsofpassion schreef: wo 20 jul 2022, 19:23 Aj Ronald, klinkt niet goed. Pas wel op he. Je rolt er gemakkelijk in, maar uit..... :-\ das iets anders.

Ik heb al de 4e spontane bloedneus in 48 uur tijd. Echt niet grappig. :-X
Niet eens na neus snuiten oid, begint gewoon plots te lopen.
Ik heb dat jaren terug ook gehad. In het ziekenhuis hebben ze het toen dichtgebrand. Sindsdien geen last meer.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3447375
Oei, dat geeft moed.
Ik hoop dat het gewoon vanzelf een keertje stopt.
Tis van de warmte denk ik. Dat is niet de eerste keer. Maar nu wel erg vaak....

En het gekke is, ik moet ook erg vaak niezen (verkouden, weet je wel) en daarvan begint het nooit... :???:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3447377
Dichtbranden stelt niets voor hoor. Eerst kreeg ik een watje met wat verdoving erop.
Het ging best snel en ik heb er niets van gevoeld.
Door smulpaap
#3447387
Ronald schreef: wo 20 jul 2022, 18:11 Balen, Kim. Beterschap voor het gespuis. En sterkte voor jou...


Eigen klaag... Door alle perikelen door de zoveelste reorganisatie binnen ons geweldige bedrijf merk ik dat mijn energieniveau ontzettend hard naar beneden aan het gaan is. Daarnaast ben ik prikkelbaar, ik word gek van herrie om me heen en ik slaap onrustig. Zou die burn out er dan eindelijk aankomen?
:-\


Je bent je er gelukkig van bewust . Dat is al positief . Pas goed op jezelf , en bewaak je grens . Anderen doen het niet .
Gebruikersavatar
Door sam28
#3447389
Ronald; :bigarmhug: :bigarmhug:
Maar je had onlangs ook corona toch? Ik hoor van veel mensen (had daar zelf ook last van) dat je er emotioneel heel flexibel van kunt worden een tijd. Ook prikkelbaar, huilerig, chagrijnig..
Maar de reorganisatie zal vast niet mee helpen
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3447394
Probeer alsjeblieft om de burn-out voor te zijn Ronald :bigarmhug:

Hopelijk stoppen jouw bloedneuzen nu snel PoP nu het weer wat minder heet is
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3447397
Ronald schreef:Balen, Kim. Beterschap voor het gespuis. En sterkte voor jou...


Eigen klaag... Door alle perikelen door de zoveelste reorganisatie binnen ons geweldige bedrijf merk ik dat mijn energieniveau ontzettend hard naar beneden aan het gaan is. Daarnaast ben ik prikkelbaar, ik word gek van herrie om me heen en ik slaap onrustig. Zou die burn out er dan eindelijk aankomen?
:-\
Een hele dikke knuffel Ronald, pas goed op jezelf. AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Door Ina
#3447398
Doranto schreef: wo 20 jul 2022, 20:36 Dichtbranden stelt niets voor hoor. Eerst kreeg ik een watje met wat verdoving erop.
Het ging best snel en ik heb er niets van gevoeld.
Als ze aanhouden, inderdaad dicht laten branden.
Is vroeger een aantal keer bij onze (toen nog een beetje kleine) vent gedaan ..... die kreeg ook 'out of the blue' bloedneuzen waar de toeschouwers bijna 112 voor belden :biggrin2: en hij ondertussen compleet gewend aan was en ook precies wist hoe hij moest handelen om het te stoppen.

Het ene neusgat was na 2 sessies klaar, de ander is geloof ik wel 4 keer gebrand (het adertje wat ze schroeien bloedt nooit meer, maar helaas zitter er heeeeeel veel adertjes in je neus, dus geen garantie na 1 behandeling)

Dat is echt jaren goed gegaan en toevallig een paar weken terug plots weer 2 stevige bloedingen vlak achter elkaar ..... het is zo pijnloos dat hij (nu niet meer klein maar dus niet onder de indruk van het branden van vroeger) al begon over een afspraak maken :o
Gebruikersavatar
Door Ina
#3447399
Ronald schreef: wo 20 jul 2022, 18:11 Balen, Kim. Beterschap voor het gespuis. En sterkte voor jou...


Eigen klaag... Door alle perikelen door de zoveelste reorganisatie binnen ons geweldige bedrijf merk ik dat mijn energieniveau ontzettend hard naar beneden aan het gaan is. Daarnaast ben ik prikkelbaar, ik word gek van herrie om me heen en ik slaap onrustig. Zou die burn out er dan eindelijk aankomen?
:-\
:bigarmhug: Take care Ronald, jij bent de eerste die voelt dat er iets niet klopt ..... op de rem trappen en jezelf beschermen is dus zeker weten verstandig !!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3447416
Ik houd het in de gaten. Wat Sam zegt: dat kan natuurlijk ook nog, een nasleep van de Covid besmetting. De reorganisatie helpt dan niet mee.
Maar ik ga een gesprek aanvragen bij de ARBO dienst. Gewoon even wat dingen op een rijtje zetten eerst. De arts is er eentje van de Marine, en daar kan ik het goed mee vinden. Hij heeft me toen ook bijgestaan bij het hartinfarct en de scheiding.
Door smulpaap
#3447441
Klaag van de kleine draak
Denk je wat te hebben voor een ander moment ::) :D
Heeft dat mens het weggegooid :(
Onder mijn kussen lag een eendensnavel . Aan het voeteneind een restje hersens
Tussendeur was dicht . Maar er is nog een deur , en zo kom ik ook in de slaapkamer, en dat had het personeel even niet gezien , die was niet hermetisch afgesloten . Ik ga er dus voortaan maar bij zitten als het monster eet
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door